Parayı Kullanıyoruz

36 2 0
                                    

Megan...

  Eve geldiğimizde Ellen bagırdı.

_Wohoho! Paraya bak! Ben bu parayı hayatım boyunca toplayamam.

_Biraz omzum acısada deydi. (Harry)

_Bencede. Hem baksanıza bu para bize hayatımız boyunca yetebilir.

_Ama bu paranın yaklaşık 10 da 1 iyle bir dubleks villa almalıyız. Izimizi bulabilirler. (Ellen)

_Haklısın ayrıca yeni bir araba da almalıyız.

  Gerçekten çuvalların içinde hayatımızin sonuna kadar yetecek para vardı. Bankayı Marie ve Harry seçmişti. Uzun araştırma gereken bir banka olduğu kesindi çünkü bir bankada 1.000.000.000 $ bulunması galiba pek mümkün değildi.

  Harry çok yorulmuşa benziyordu. Zaten saatte geç olmuştu. Ama benim uykum gelmemişti. Koltuğa uzandım ve derin bir nefes aldım. Biraz sonra yanıma Marie gelmişti. Benden bir yaş küçük olmasina ragmen olanlara yetişkin bir bayan gibi karsılaması beni etkikiyordu.

  Koltuğa geldiginde onu yakindan hiç görmemiş olduğumu farkettim. Saçlarını topuz olarak toplamıştı. Açık kahverengi saçları dalgalıydı. Koyu tenli değildi. Ama beyaz tenli de değildi. Yüzü kusursuzdu. Hiçbir yara ve sivilce benzeri şeyler yoktu. Onu kıskanmıyordum ama yüzumün onun gibi olmasını isterdim

_Selam. (Marie)

_Selam.

_Bugün çok iyi iş çıkardinız. Yani Ellen ve sen. (Marie)

_Sizde. Ama bugünün kahramanı Harry'di.

  Sustu. Marie'nin Harry'i sevdiğini biliyordum. O yüzden sustuğunu biliyordum. Ben Marie'yi daha fazla utandırmak istemiyordum. Zaten uykum da gelmişti. Bende yatak odasına gittim.

Yatak odasına vardığımda Ellen çoktan uyumuştu. Bende hemen kıyafetlerimi çıkarıp Ellen'in yanına girdim. Ona sarıldım ve saçlarıyla oynamaya başladım. Kumral saçlarıyla oynamak bana annemi hatırlattı. Eskiden annemin saçlarıyla oynamaya bayılırdim. Onun saçlari da Ellen gibiydi. Yumuşak ama bir o kadarda gürdü.

  Canım sıkılmaya başlamıştı. Bende Ellen'a sarılıp yanaklarından öptüm. O anda uyandı. İlk bunun rüyamı yoksa gerçekmi olduğuna karar vermeye çalıştı. Bunu hissettim ve ona yardimcı olmak için öptüm. Mola verdiğimde ona sordum.

_Şimdi gerçek oldup olmadığını anladınmı?

_Henüz değil.

  Gülümsedi. Bende gülümsedim. Cevabı hoşuma gitmişti. Onu öpmeye devam ettim. Elimi boynuna doğru, sonra da sırtina doğru götürmeye başladım. Koluyla belimi sardı. Diğeri eliyle de t-shirt imin içine doğru hamle yaptı. Gıdiklandığım bölgelerime dokunur dokunmaz gülmeye başladım. Sırıttı ve benim belime oturdu. Ona karşı koyamıyordum. Yalvarsamda dinlemedi ve beni gıdıklamaya başladı. Kollarına yumruk attım. En sonunda durdu ve bileklerimi elleriyle yatağa kilitledi. Bana bakıyordu. Ve sonra beni öpmeye başladı. Bu seferki her zamankinden daha heyecan vericiydi. Nefes almak için soluklandım ve yeniden ona soru sordum.

_Düşündüğüm şeyi mi düşünüyorsun?

_Bu gece olmaz. Çok yoruldum.

_Hadi ama! Ben yorgun değilim.

  Cevap vermedi ve üstümden kalkti. Somurttum. Ama haklıydı. Nede olsa cocuğu uykusundan uyandırmıştım. Bende Ellen'a sarılarak uyumaya başladım.

**************

Harry...

  Uyandığımda saat 07.00'dı. Yataktan kalktım ve yüzümü yıkadım. Sonra içeri gittim. Karnım acıkmıştı. Mutfağa gidip kendime peynirsiz bol salamlı bir sandwich hazırladım. Dolaptan yanına bir meyve suyu aldım ve koltuğa doğru yürüdüm. Tam oturacakken Marie'nin orada yattığını gördüm. Sandwich ve meyve suyumu masaya bırakıp Marie yi kucağıma aldım. Ve onu odamızdaki yatağa yatırdim. Alnına ve dudağına bir öpücuk kondurdum. Ve çıkmak için kapıya yöneldim ama Marie beni durdurdu.

_Günaydın Harry.

_Uyandırdığım için ö...

_Yaran nasıl.

_Hissetmiyorum acısını.

  Marie beni yanına çekti ve kıyafetimi çıkarttı. Omzuma baktı ve öptü. Biraz acısada hissettiğim duygu onu kapatıyordu. Sonra yan masadaki kremi aldı ve omzuma sürdu. Gerçekten acıları hafiflemeye başlamıştı

_Annem acının en büyük ilacının sevgi olduğunu söylerdi. (Marie)

_Haklıymış.

  Ona bakıyordum. O da bana bakıyordu. Göz göze geldik. Ama gözlerimi kaçırmaya çalıştım. Onu yerinden kaldirdım ve salona götürdum. Salonda Ellen'ı belinden üstü çıplak olarak yakaladık. Marie sırıtıyordu. Ona bir bakış attım. Ama bakmaya devam ediyordu. Tabiiki Marie'yede kızamazdım. Çünkü kas yığını ve bir o kadarda yakışıklı bir çocuğa bakmamak kızlar için imkansız oldugunu biliyordum. 

  Moralim bozulmuştu ama belli etmemeye çalışıyordum. Marie güldü. Ona kızmak için döndüm ama beni öptü.

_Senden başkasına bakmam Harry. En az onun kadar yakışıklısın.

  Öpmeye devam etti. Zaten Megan'da kalkmıştı.

_Günaydın!

_Sanada.

_Kahvaltıyı Ellen'la biz hazırlarız.

  Hemen Ellen'i uyandırmaya gitti. Sonra Marie kollarını boynuma doladi. Bende pantolonundaki kemerlik yerinden onu kendime doğru çektim.

_Megan hep bizi öpüşürken yakalıyor.

_Farkındayım. Ama bu durumu çözücem.

_Nasıl yapacaksin?

_Bana bırak.

  Belini ve kemerini bıraktım. O da boynumu bıraktı. Zamanlamamız mükemmeldi çünkü Ellen'la Megan aşağı iniyorlardı. Ellen, Megan'ı kucağına almıştı.

_Beni saat 9'dan önce kaldırırsın ha?

_Ellen yapma. Sabah sabah şimdi kıyafetlerim de ıslanacak.

  Ellen tabiikide gine dinlemedi. Megan kurtulmaya çalıştı ama kurtulamadı. Biz Marie'yle gülerek seyrediyorduk. Sonunda havuzun yanına geldi ve onu havuza attı. Megan Ellen'a küfürler savuruyordu. Sonra havuzdan çıktı ve Ellen'in elindeki kıyafetleri bizim odamızda değiştirdi.

Marie...

  Ellen'la Megan kahvaltıyı hazırlamişlardı. Kahvaltı masasına oturduk. Menüde bugün pizza vardi. Normalde 1 saatte biten yemek bugün 15 dakikada bitti. Sonra hepimiz salona oturduk. Ellen söze başladı.

_Dün bir banka soygunu yaptık. Ama paraları harcayamadik. En fazla 3 gün sonra bizi bulurlar ve hiçbirimizin silahı yok.

_Ellen haklı. Bugün kendimize bir ev almalıyız. Yoksa işler kötüleşir.

  Ellen kasayı açti. Ve bir çantaya 400.000 $ doldurdu. Kıyafetini giydi ve kapıyi açtı. Görünüse göre ev almaya gidiyorduk.

OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. EĞER BEĞENDIYSENİZ TAVSİYE ETMEYI UNUTMAYIN. BU ARADA ARTIK YENI BÖLÜMLER HERGÜN GELEMEYECEK. BÖYLE 2-3 GÜN ARAYLA.

ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.  :)))

PEŞİMDEKİ KATİL...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin