Birkaç gün sonra...
Ellen...
Hayatımda gördüğüm en büyük evde kahve içiyordum. Içinde yaklaşık 30 tane oda var. Odaların sadece 5 tanesinde geniş ve rahatlatıcı bir lavabo var. En büyük oda salon tabiiki. Burası eski salonun iki katından bile daha büyük. İçinde 1 tane mutfak, 4 odaya açılan kapılar ve bit jakuzi vardı. Jakuziyi aslında sonradan yaptırdık. Çünkü jakuzi artık benim için temel ihtiyaç olmuştu.
Ama beni en mutlu eden Megan ve benim odamdı. Duvarlar ses yalıtımıyla olmasına karşılık çok da büyüktü. Bu şahesere çok para ödesek de buraya hala alışamamıştım. Ama alısamasam da diğer eve dönmem mümkün değildı. Bu yüzden de buranın keyfini çıkartıyordum. En azından bunu yapmaya çalısıyordum.
Yaklaşık bir saat sonra Marie yanıma oturdu. Bu sıralar çok fazla benim yanıma geliyordu. Ve geldiğinde bir erkeği cezbedecek kıyafetler giyerken, bir taraftan da gözlerimin içine bakıyordu. Ama Megan'ı seviyordum ve aldatmaya hiç niyetim yoktu.
Bana selam verdi. Bende ona selam verdim. Sonra konuşmaya başladı.
_Buraya alısabildinmi Ellen?
_Evet alıştım.
Elimi tuttu. Bir taraftan bana yaklasırken bir taraftan da belimden tuttu.
_Ben hiç buraya alısamadım. Geri dönsek olur mu?
_Maalesef. Bu arada elini belimden çekermisin?
_Penisine mi koymamı istersin?
_Sen delirdinmi be! Ben Megan ı seviyorum. Bu olayı görmezden gelicem ve kimseye sölemiycem. Ama tekrarlanırsa seni evden atarım. Anlaştıkmı?
Somurtarak alıştık dedi ve gitti. Ben hala olayın şokundaydim. Doğrusu Marie'den böyle birşey beklemiyordum. Ama daha demin olanlardan sonra Marie'ye birdaha asla güvenmeyecektim. Olanları kesinlikle birine anlatmalıydım. İlk başta Megan'a anlatmayı düşündüm ama olanlari duyunca sakince karşılayacağını hiç zannetmiyordum ama Harry'nin de çok sakin olacağinı düşünmüyordum. Bende olanlari anlatmak için Harry'nin odasına gittim. Ama orada Marie vardı. Ağlayarak bir şeyler söylüyordu. Odasin girdim ve Marie'yi kovdum. Harry'nin yanına oturdum ve konuşmaya başladım.
_Marie'yle aranız nasıl Harry?
_Bunu nasıl yaparsın? Seni abim gibi görmüştüm!
_Neden bahsediyorsun? Sana ne yaptım ben?
_Marie daha demin gedi ve bana senin Marie'ye asıldığını, ayrıca onu soymaya çalıştiğinı söyledi.
Orospuya bak! Bide gelmiş bana yaptığını kendisine yapmış gibi anlıyordu Harry'e! Şimdi çık işin altından çıkabilirsen.
_Lanet olsun! Sana öylemi anlattı!
_Odamdan defol!
Elimi omzuna koydum.
_Bak karde...
_Çek şu ellerini ve kes sesini. Odamdan defol dedim sana duymuyomusun?
_O lanet orospuya mı inanacaksin yoksa bana mı!
_ O orospu dediğin kızı ben seviyorum!
_O orospu dediğim kız bana yaptığı şey kendisine yapılmış gibi sana anlattı. Hatta bunu sana ilk başta söylemeyecektim ama beni resmen zorladın sen be!
_Yalan söylüyorsun.
_Ne!
_Dedim ki YALAN SÖYLÜYORSUN!
_Ama Harry, ya...
_Çabuk odamı terket. Yoksa elimden bir kaza çıkcak.
_Tamam! Umarım belki bir kere daha bana yaklaşır ve sende bunları görürsün!
Kapıyı çarparak odadan çıktim. Olanlara hala alışmaya çalışıyordum. Başımda çok ağrıyordu. En iyisi ben biraz kestireyim diye düşündüm ve yatak odasına doğru gittim.
**********
Uyandığımda saat gece 12.00'ydi. Terden her tarafım yapış yapiştı. Bende bir duşa girdim ve sonra sadece bir don ve bir pantolonla aşağı indim. Ama indiğimde Marie oradaydı ve televizyon seyrediyordu. Sessizce tekrardan yukarı çıkmaya çalıştı ama yerler gıcırdadığından beni farketti ve yanıma geldi.
_Ellen bu sabah bana ne olduğunu bilmiyorum ama senden özür dilerim. Onları isteyerek yapmadım. Gel daha iyi anlatıyım sana olanları.
_Tamam.
Ona inanmıştım. Ama gine de içimde biraz şüphe vardı. Koltuğa oturdum. Ama ağzım kurumuştu.
_ Ben kendime bir kol...
_Dur sana getireyim. Bunu özür olarak kabul et lütfen.
Yaklaşık 5 dakika sonra geldi. Neden bu kadar uzun sürdüğünü sormadım ve kafama diktim. Ama tadı biraz tuhaftı.
_Sanki tadı biraz tuhaf...
Lafım Marie'nin t-shirt inin altındaki göğüsleriyle kesildi. Ve üstüme yatmak için yanıma yaklaştı. Onu itmeye calıştım ama itemedim. Çok güçsüzdum. Ve sanırim kolanın tadının neden tuhaf olduğunu anlamıştım.
Artık bedenim tamamen uyuşmuştu. Vücüdümu hissedemiyordum. Marie bundan faydalanıp tamamen soyundu. Üstüme yattı. Ses çıkaramadim. Sonra beni soydu. Gine ses çıkaramadım. Yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu. Son nefesimde"Yapma"dedim. Ama hayal meyal beni öptüğünü hissedebiliyordum.
Megan..
Gece nedenini bilmesemde uyanmıştım. Yanımda Ellen yoktu. Uzerimdeki sütyeni çıkardım ve onun yerine bir t-shirt giydim. Ve aşağı indim. Ama Marie'nin cırılçıplak bedenini görünce hem biraz utandım hemde biraz şok oldum. Neden odalarında değil de burada yapıyolar diye düşündüm. Bu merak beni yanlarina kadar götürdü. Koltuğun arkasindan onları seyrediyordum. Ama biraz kızmıştım. Cünkü ben Ellen ile boyle yakalansam kesin kavga çıkardı. Onlara hunu söyleyecektim. En sonunda utanarak ayağa kalktım. Marie korkudan havaya fırladı. Ve özür dilerim dedi. Ben neden ozür dilediğini sorarken gözum Marie'nin altındaki Harry sandığım kişiye kaydı. Ama Harry değildi. Ve bunu görünce içimi bir yanma ve bir ağlama duygusu sarmıstı.
OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. EĞER BEĞENDIYSENİZ TAVSİYE ETMEYI UNUTMAYIN :)))))