Hajnali 1-kor még mindig nemtudtam elaludni ezért gondoltam iszok valamit. Lementem de a konyha előtt egy kemény mellkasba ütköztem. Felnéztem majd az arcformájából ítelve Shawn volt az de nem láttam belőle sokat a sötét miatt.
-Szia. Köszönt hallkan.
-Öhm szia
-Te sem tudsz aludni.
-Hát nem. Nevettem fel zavartan. Közben átmentünk a konyhába ahol felkapcsoltuk a villanyt és mindketten ittunk egy pohár narancslevet. Egyékbént az öltözetem az egy sportmelltartóból és egy mini nadrágból állt shawnon pedig csak egy rövidnadrág volt.
-Megbeszéltetek Cameronnal mindent? Zavarta meg a csendet
-Igen és barátok maradtunk.
-Szeretnél velem aludni? Váltott gyorsan témát.
-Igen.
-Akkor gyere. Felkapott a hátára majd felvitt a szobájába és ledobott az ágyra.
-Csak egy takaróm van. Vakargatta a tarkóját.
-Jaj neked nem kell takaró. Nevettem.
-Dehogynem.
-Jó akkor kapsz belőle. Mondtam majd már be is bújtam a takaró alá és Shawn is aki a fekenekemnek nyomta a fenekét én meg hangosan elkezdtem rajta nevetni.
-Shawn így nemtudok aludni. Nevettem tovább.
-Jó akkor megfordulok. Mondta majd felém fordult és átkarolta a derekamat. Hirtelen valami bizsergés futott át testemen és a hasamban mintha valami feléledt volna. Nem értem miez az érzés. Vajon ezt Shawn is érzi. Ez valami testvéri kötelék vagy mi lehet? Ezekkel a gondolatokkal aludtam el.Reggel arra keltem hogy valami nehéz van rajtam és mingyárt megfulladok. Kinyitottam a szemem és egy mosolygós Shawnal találtam szembe magam.
-Na véééééégre felkeltél.
-Igen jó hogy nem fulladtam meg. Nevettem.
-Na ez csúnya volt. Játszotta a sértődöttet és leszállt rólam majd az ágy szélére űlt.
-Bár persze nehéz vagyok mert sok rajam az izom. Te csak szeretnéd hogy egyszer egy ilyen izmos pasid legyen. Kacsintott rám majd szexin beletúrt a hajába. Nem tudtam semmit mondani ezért Shawn felnevetett.
-Na menjünk le reggelit csinálni. Csaptam meg Shawn vállát majd gyorsan lefutottam a lépcsőn Shawn pedig futott utánnam. A kanapé két oldalán voltunk mire gyorsan elindultam az egyik irányba de Shawn elkapott de olyan nagy volt a lendületünk hogy a falnak dőltünk. Shawn az arcomat fogta. Ismét megint nagyon közel voltunk. Shawn tekintete a szememről a számra tévedt. Elkezdett közeledni mikor egy köhécselést hallottunk az én drága legjobb barátomtól Nashtől mire mi gyorsan szétrebbentünk egymástól.
-Ahm megzavartam valamit? Kérdezte Nash zavartan.
-Nem dehogy csak öhm koszos volt a fal és azt néztük.Erre Shawn csak hevesen bólogatott.
-Én megyek felöltözök. Mondta Shawn majd felfutott a lépcsőn.
-Én meg reggelit csinálni. Mondtam majd a konyhába futottam ahova Nash követett.
-Brook ez mi volt?
-Mégis mi?
-Hát az előbbi kis jelenetetek.
-A fal koszos volt már mondtam.
-Na nem vagyok hülye hanem a legjobb barátod szóval kivele.
-Jó hát azthiszem majdnem megcsókolt.
-De Brook Shawn a tesód.
-Tudom. Hajtottam le a fejem.
-Nyugi majd együtt kiderítjük hogy miez az egész ami most van.
-Köszönöm hogy mellettem vagy. Más ilyenkor szerintem őrűltnek nézne. Öleltem meg.
-De én nem más vagyok hanem Nash a legjobb barátod meg az exed. Nevetett Nash
-Te vagy a legjobb ex a világon. Nevettem én is.
-Szerencséd. Nevetett Nash mégjobban.
-Na segítesz reggelit csinálni?
-Most az egyszer igen.
-De nagy lelkű. Mondtam nevetve.
-Na mit szeretnél reggelire? Kérdeztem
-Legyen melegszendvics hozzá meg tojás.
-Okés akkor én csinálom a tojást te meg a melegszendvicseket.
-Okés.
Miközben a kaját csináltuk nagyon jól elhülyéskedtünk meg elbeszélgettünk. Fél óra múlva már mindenki az asztalnál űlt és evett.
-Na és ma mitcsináljunk? Kérdezte Johsonka az asztalnál.
-Shawn nem szeretnél felvenni egy két zenét? Kérdeztem
-De lehet már kéne.
-Akkor Shawnak segítünk csinálni vine videókat.
-Okés. Mondták egyszerre majd folytattuk az evést.