-Ah Shawn már vártalak. Andrew Getler vagyok. Te vagy gondolom Shawn barátnője?
-Ja nem Brook vagyok de nem Shawn barátnője. Nevettem zavartan.
-Áh rendben. Üljetek csak le.
-Szóval miért hívott? Kérdezte Shawn zavartan.
-Ja igen. Megnéztem az összes videódat ami fent volt és tökéletes hangod van a videókon. De azt nemtudom hogy előben is ilyen e szóval valamit tudnál énekelni?
-Öhm persze gitár van?
-Persze. Pár perc múlva be is hozott egy gitárt aztán Shawn elkezdett egy régebbi dalt játszani és énekelni. Annyira tökéletes. A hangja a szája a szemei a haja az izmai. Elképesztő hogy valaki hogy lehet ennyire különleges és tökéletes. Nemtudom mit érzek Shawn iránt de ez valami furcsa. Ez más mint eddig.
Shawn befejezte és kíváncsian nézett Andrewra aki könnyezett.
-Ez tökéletes volt. Leszeretnék veled szerzősztetni.
-Komolyan?
-Igen.
-Rendben uhh én benne vagyok de mikor vagy hogy? Kérdezte Shawn izgatottan.
-Holnap gyere be addigra kinyomtatom a fontos papírokat amiket alá kell írnod. De lenne még egy kérdésem.
-Igen?
-Van már dalod?
-Hát van egy ami félig kész van meg alap már van hozzá.
-Ez remek akkor ha úgy van akkor mutasd meg.
-Rendben akkor holnap jövök. Köszönöm.
-Magadnak köszönd. Fogtak kezet. Elköszöntünk és indultunk haza.
-Na büszke vagy rám?
-Talán. Mosolyogtam Shawnra. Bekanyarodott egy kis utcába és egy erdő széléhez.
-Brook mért vagy ilyen furcsa velem?
-Én? Nem vagyok semmilyen.
-Tényleg? Szóval ha megcsókollak akkor megint hagyod mint eddig?
-Nem.
Erre nem mondott semmit csak oda hajolt hozzám és megcsókolt aminek nem bírtam ellenálni. Mikor rájöttem hogy mit is csinálok elváltam tőle.
-Mi a baj? Fogta meg az arcom
-Ezt nem teheted velem. Ennyit mondtam majd kiszáltam a kocsiból és elkezdtem az erdőbe befelé futni.Shawn szemszöge
Miután távoztunk Brookkal az Island Recordstól nagyon izgatott voltám. Láttam Brookon hogy büszke rám de az is látszódott hogy valami baja van. Azthittem hogy nem tetszem neki és egész eddig csak megjátszotta. Próba képp leálltam az autóval egy erdő szélére és megcsókoltam amit viszonzott is nagyjából 1 percig aztán hírtelen elvált tőlem. És kiszállt a kocsiból és az erdőbe futott. Mire felfogtam hogy mi is történt én is kipattantam és elkezdtem utánna rohanni de nem találtam.
-Brook. Ordibáltam az erdőbe
-Brook baszki hol vagy? Kiabáltam.3 órávál később
3 órája keresem Brookot de sehol nem találom. Kezdek érte nagyon aggódni. Ha nem találom meg én nemtudom mit csinálok magammal. Gondoltam felhívom Nasht hátha tud róla valamit.
-Szia mond.
-Cső Brookról nem tudsz valamit? Hol van vagy bármi?
-De velem van nyugi minden oké.
-Uhh kössz haver szia.
-Szia.
Így hogy tudom hogy biztonságban van nagyon megnyugodtam. Vissza mentem a kocsihoz és haza indultam. Beérve a házba már sötétség volt amit nem is csodálok mivel a többiek mondták hogy ma este moziba mennek. A nappaliba mentem ahol Brook a kanapén űlt és tvzett. Mikor megláttam odafutottam hozzá letérdelt előtte és megöleltem.
-Többet ne csinálj ilyet.
Brook nem ölelt vissza és nem mondott semmit.
-Brook mi a baj?
-Semmi álmos vagyok úgyhogy ha nem gond felmegyek aludni.
-Menjek veled?
-Nem. Jóéjt. Mondta majd már fel is ment a lépcsőn. Nem értem mi a baja és hogy miért viselkedik így. Nekem ő nagyon fontos és nem szeretném elveszíteni. Én szerelmes vagyok belé. Már tudom is mit kell tennem amit holnap meg is csinálok.