Reggel nagy zajra keltem. Cameron már nem volt mellettem úgyhogy gondoltam lemegyek és megnézem miez a zaj. Mikor leértem az összes fiú lent volt de a látványtól fetrengtem a nevetéstől. Cameron és Nash a kanapén állva fakanállal kardoztak, Shawn egy kötényben twerkelt Mattnek, Hayes és Carter a konyhapulton bukfenceztek, Gillinsky és Johson dobálták egymást tojással Aaron pedig alsógatyában táncolt a bejárati ajtóban. Mikor észrevettek a fiúk abba hagyták amit csináltak és engem néztek ahogy éppen röhögőgörcsben szenvedtem. Mikor abba hagytam feláltam majd körülnéztem.
-Najó és ezt kifogja kitakarítani?
Erre a fiúk felakartak futni az emeletre de a lépcső elé álltam.
-Én csinálok reggelire palacsintát ti meg addig kitakarítatok. A fiúk nem mondtak semmit csak nekiálltak takarítani. Csináltam 60 palacsintát majd az udvari asztalon megterítettem mert jó idő volt.
-Fiúk gyertek enni. Kiabáltam mire a fiúk már ott is voltak. El is fogyott az összes palacsinta. Reggeli után még berendeztük a harmadik emeletet és a padlást. A padlásra azokat a dolgokat tettük amire nincs szükség a harmadik emeleten pedig lett egy játékszoba, egy edzőszoba, egy zeneszoba és egy kisebb nappali is. Ezzel délre már készen is voltunk. A fiúk letelepettek a lenti nappaliba ahol mindenki csak a telefonját nyomkodta és tvzett. A kanapén Shawn Taylor Matt és Nash ült akikre ráugrottam.
-Na mitcsináljuuunk? Kérdeztem mosolyogva
-Mért ugrottál ránk? Kérdezte Matt
-Rajtam ugrálhatnál. Nevetett Taylor mire Cameron megcsapta
-Elmehetnénk valahova. Mondta Aaron
-De hova? Kérdeztem
Nash hirtelen felugrott és ráált a kanapéra.
-Vidámpaaaaark. Kiabált boldogan
-oksi. Mondtuk egyszerre mindenkivel majd felmentünk készülődni.
Én ez mellett a ruha mellett döntöttem.-Jól nézel ki Brook. Mondta Shawn
-Köszi. Mondtam majd beültem a kocsiba. 2 kocsival mentünk az egyiket Cameron a másikat Shawn vezette. Én Cameronnal Taylorral Nashel és Carterrel utaztam a többiek a másik kocsiban voltak. A vidámpark előtt szerencsére nem volt hosszú sor így hamar bejutottunk.
-Naa mivel kezdjünk? Kérdeztem
-Hullámvasúút. Mondta Gillinsky
Ebből végül az lett hogy én és Jack mentünk a hullámvasútra a többiek meg máshova.
-Szép vagy. Mondta Jack a sorban állva.
-Köszi.
-Amúgy mi még nem is nagyon beszéltünk.
-Hát nem pedig együtt lakunk. Mondtam zavartan
-Nem furcsa neked ennyi fiúval lakni?
-Dehogynem eléggé de imádlak titeket. Mondtam majd megöleltem.
-Mi is téged. Na gyere. Mondta majd húzott fel a hullámvasútra. Nagyon nagyon élveztem nagyon husszú volt és kanyargós de nagyon tetszett.
-Hú ez eszméletlen jó volt. Ugráltam A többiekhez. Szegény Jack közben elhányta magát.
-Látjuk mennyire jó volt. Nevetett Nash és közben Jackre mutatott. Ezután mindenki elment kajálni de én és Shawn nem voltunk éhesek ezért leültünk egy fa alá.
-Mivan veled és Lauval? Mostanában nem jött át
-Szakítottunk.
-De miért?
-Nem szerettem őt és ő sem engem.
-Akkor gondolom nem vagy szomorú. Mondtam zavartan.
-Hát nem. És veled meg Cameronnal?
-Mi megvagyunk bár nem beszéltünk ma sokat.
-Pont jön. Mondta Shawn felgmán. Nemtudom mi lett hirtelen a baja.
-Baba hoztam nektek pizzát. Mondta majd odaadta.
-Nem jöttök oda hozzánk?
-Menjünk? Kérdeztem Shawnra nézve.
-Mehetünk. Mondta majd már fel is áltunk és mentünk. Megebédeltünk majd még rengeteg mindenre felültünk és este 8-kor hazamentünk. Néztünk egy filmet majd mindenki elment aludni.