6.rész

176 2 0
                                    

A parkban teljesen sötét volt. A lámpák fénye se világította a helyiséget. Azthittem teljesen egyedűl vagyok ezért leűltem egy padra. Már vagy fél órája űltem és gondolkodtam amikor megláttam magam előtt egy alakot. Nagyon ismerős volt de sötétben nem tudtam rájönni hogy ki lehet az ameddig meg nem szólalt.
-Oh cicám hát mégis csak vissza jöttél. Mielőtt bármit mondhattam volna Nash elfektetett a padon és ajkaimnak esett. Igen belementem a csókba aztán mikor nem számított rá behúztam neki egyet és lelöktem magamról majd futni akartam de csuklóm után kapott és megpofozott ami a számat is érte. Éreztem ahogy folyik a vér a számból.
-Brook én nem akartam. Sajnálom
-Többet ne keress. Azzal ott is hagyva őt sírva hazafutottam. Már nem szeretem már csak undorodom ettől az embertől. Haza érve sötét volt a házban. Bár nem csodálom mert 11 óra van. Biztos alszanak már. Felmentem a szobába ahol egétt a villany. Bementem majd Shawnt láttam meg ahogy az ágyamon űl. Mikor meglátott egyből felpattant majd végig simított a számon lévő seben.
-Mi történt? Kérdezte aggódva
-Ahm elestem
-Brook nekem nem tudsz hazudni
-A parkban össze találkoztam Nashel és egy padon megpróbált lefektetni aztán én ellöktem aztán felpofozott.
-Fhú az a rohadék. Éreztem ahogy Shawnak megfeszűlnek az izmai.
-Nyugodj meg Shawn.
-De téged nem bánthat senki.
-Nyugi inkább feküdjünk le aludni mert holnap suli.
-Rendben de ma veled alszok.
-Okés
-Átöltöztünk majd lefeküdtünk aludni.

Reggel 6-kor szólalt meg az ébresztőm. Szörnyen aludtam az éjjel. Az jó volt hogy Shawn velem aludt de nyugtalan voltan Nash miatt. Shawn elkezdett felkelni majd engem is keltegetett.
-Brook ébresztő
-Nem akarok
-Brook ébresztőőőő. Kiabált. Én meg úgy tettem mintha nem vettem volna észre.
-Hát jó. Mondta majd rám űlt és elkezdett csikizni aminek az lett a vége hogy sikítottam a nevetéstől majd valahogy én kerűltem fölülre és a csípőjén űltem. Akaratom ellenére is éreztem ahogy férfiassága keményedik. Elpirultam majd leszálltam róla. Shawn csak zavartan elmosolyodott majd a telefonjára nézett.
-Brook 1 órád maradt elkészűlni.
-Uh baszki. Mondtam majd fürdőbe rohantam. Hallottam még Shawn nevetését a szobából de nem törődtem vele.
Fél nyolcok már futottam is le a lépcsőn.
-Na Brooky pont időbe. Nevetett Shawn a becenév miatt.
-Jaj Shawny pofon ne vágjalak. Fenyegettem meg a báttyámat.
Shawn abba hagyta a nevetést majd hozzám vágta az ebédemet ami most gofri volt. Ezaz
-Na gyere szépség kéne menni. Beszáltunk a kocsiba majd indultunk is. A kocsiban hülyéskedtünk meg énekeltünk. Nagyon jól elvoltunk. Hamar oda értünk a suliba ahol természetesen a szokásos bandánk várt ismét.
-Hé Brook jöttök ma buliba? Ma nálam lesz. Mondta Alexis
-Hozzád persze.
-Csak ne lezbiskedjetek megint. Szólalt meg Shawn.
-Shawn megbeszéltük hogy erről senkinek nem beszélsz. Csaptam vállba.
-Ott van Cameron. Kiabált fel Alexis majd már futott is az említett fiú felé akire ráugrott Cameron pedig megcsókolta. Megcsókolta?OMG el kell beszélgetnem ezzel a lánnyal. Első órán zenét hallgattam amikor Shawn elkezdett böködni mivel mellettem űl.
-Mit szeretnél?
-Unatkozok
-Shawn hagyj már
-De Brook tette a combomra a kezét én pedig éreztem ahogy elpirulok. Nem értem mivan velem ő a báttyám.
-Jó mitcsináljunk így az óra közepén?
-Kéretőzz ki wc-re és pár perc múlva én is megyek utánnad. Okés. Kikéretőztem és vártam Shawnt.
-Na és most mitcsináljunk? Kérdeztem mikor kijött
-Gyere. Mondta majd berántott a raktárba. Sötét volt. Shawnt se láttam.
-Shawn itt sötét van.
-Az nem baj. Suttogta szexy hangon.........

Shawn Mendes a báttyám!?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz