Reggel 7-kor már fent voltam de nem tudtam vissza aludni ezért átmentem Shawnhoz és ráugrottam Shawnra.
-Brook bazdmeg. Nevetett Shawn. Tudtam hogy ebből bajom lesz úgyhogy leugrottam róla lefutottam a lépcsőn és a hátsó ajtón kifutottam az udvarra.
-Brook gyere ide.
-Soha. Nevettem.
Elbújtam egy fa mögött így Shawn nem látott. A medencénél állt nekem háttal ezért nem látott úgyhogy gyorsan mögé mentem és belelöktem a medencébe de ő magával rántott.
-Mivan Brooki így már nem olyan nagy a szád? Nevetett Shawn
-Hagyjál. Játszottam a sértődöttet és a medence széléhez úsztam.
-Na Brook ne legyél ilyen. Jött közelebb én meg kihasználva az alkalmat lefröcsköltem aminek egy vízícsata lett a vége.
Fél óra múlva kiszálltunk majd Shawn elég feltűnően bámúlta a melleimet. Lenéztem és észrevettem hogy a fehér alvós trikóm vízes és átlátszos. Shawn csak kajánul vigyorgott.
-Kabbe Shawn. Mondtam és bemutattam neki majd felmentem a szobámba felöltözni. Egy fekete rövidnadrágot és egy fehér trikót vettem fel hozzá majd lementem a nappaliba ahol a fiúk már lent voltak.
-Brook éhesek vagyunk. Nyavajgott Matt
-Mi lenne ha egyszer ti csinálnátok magatoknak kaját?
-Brook ne tedd ezt velünk.
-Deee. Nevettem majd felmentem a szobámba. Lefürödtem és hajat mostam majd mivel a fürdőmbe csak fehérneműt vettem be ezért azt felvettem és abba mentem a szobámba. A szobámba beérve Shawn az ágyamon feküdt. Szerintem elaludt úgyhogy gyorsan a szekrényemhez mentem amiből kikaptamegy fekete rövidnadrágot és egy piros pólót aminek a hasánál megkötöztem hogy haspóló hatása legyen. Megfordultam majd láttam hogy Shawn fekszik az ágyban és támasztja magát és közben mosolyog.
-Gondolom nem aludtál?
-Hát nem. De nem baaj jobb hogy nem aludtam.
-Nagy az arcod Mendes
-De te még is imádod. Mondta majd felált és felém kezdett jönni. Én csak hátráltam majd a falnak ütköztem. Shawn oda jött hozzám és megfogta arcomat. Szemei ismét számra tévedtek. Szánk már súrolta egymást mikor berontottak a fiúk a szobába. Mi egyből szét is rebbentünk megint.
-Brook enni akarunk.
-Hát egyetek.
-De nincs mit.
-Akkor menjetek el a pékségbe és vegyetek magatoknak kaját.
-Mekiii. Ordította el magát Shawn majd engem is magával rántva rohant le a többiekkel együtt a lépcsőn. Felvettük a cipőnket majd gyalog elindultunk.
10 perc múlva már ott is voltunk. Kicsit furán néztek ránk mert elég sokan mentünk be egyszerre dehát ez van. Kikértük a rendelést aztán összetoltunk 4 asztalt és ettünk. A maradékokkal kajacsatáztunk aminek az lett a vége hogy sajnos kitíltottak minket. Kaja után a srácokkal a skate parkba mentünk ahol voltak már páran. A fiúk a többi sráccal haverkodtak aztán hozzám odajött valaki és leűlt mellém.
-Szia. Űlt le mellém Gillinsky
-Szia
-Nem akarsz oda menni a többiekhez?
-Áh nem most jó itt.
-Figyelj Brook tudom hogy mi még nem beszéltünk olyan sokat de látom hogy baj van meg én már a kezedet is rég észrevettem. Elmondod miaz?
-Hát tudod ez az egész hogy anya meghalt aztán kiderűlt hogy ő nem is az anyám és hogy igazából az elmúlt 18 évben csak hazudtak nekem.
-Teljesen jogos amiért kivagy ezek miatt akadva de annyira jól leplezed a szomoruságod a többiek előtt.
-Tudom mert nem akarom hogy mindenki velem legyen elfoglalva meg a gondjaival.
-Brook te egy nagyon jó ember vagy. Annyi mindent csodálok benned mint emberben.
-Köszönöm. Mondtam majd megöleltem.
-7-kor hazamentünk néztünk egy filmet majd aludtunk.