28.rész

134 7 1
                                    

Reggel 8-kor felébredtem de Shawn még aludt ezért hagytam és lementem a konyhába reggelit csinálni. Nemtudom a többiek mikor jönnek de nekik is csinálok. Már az utolsó palacsintákat sütöttem mikor valaki átölelte a derekamat.
-Jóreggelt gyönyörűm.
-Jóreggelt.
-Ma be kell mennem a céghez mert elkezdünk dalt írni.
-Rendben mikor mész?
-11-re
-Akkor gyere egyél gyorsan mert kell menned.
Reggeli után Shawn el is ment majd nem sokkal később hazaértek a többiek is. Miután ők is megreggeliztek a nappaliba mentünk beszélgetni.
-Srácok valamit el kell mondanom.
-Terhes vagy? Döbbentek le
-Mi? Dehogy. Teljesen másról van szó
-Hallgatunk.
-Szóval tegnap éjjel ugye egyedűl voltunk itthon Shawnal és én felébredtem mert rossz álmom volt és itt volt egy betörő, gyilkos igazából nemtudom mi volt vagy ki volt ő a lényeg hogy értem jött. Ahogy látjátok nem vitt magával és elvitték a rendőrök de Shawnal verekedett.
-És Shawnnak lett baja?
-Nem szerencsére semmi.
-És nem is tudod hogy ki lehetett?   -Mégis ki akarna neked ártani?
-Fogalmam sincs nemhiszem hogy túl sok ellenségem lenne vagy hát nemtudok róla.
-Ahh gyere ide. Nyitotta szét karjait Cameron amiből végül csoportos ölelés lett.
-Este 10-kor nyitódott az ajtó. Shawn volt az
-Szia baba. Jött oda egyből
-Szia. Hogy hogy ilyen sokáig tartott?
-Hát irtuk a dalt. De holnap is el kell mennem korán.
-Jolvan de most gyere fel. Kezdtem húzni a kezét.
Mikor beértünk a szobába bezártam az ajtót ami miatt Shawn elég furán nézett rám és közben leűlt az ágyra
-Kicsim mért zártad be az ajtót? Kérdezte zavartan
Nem válaszoltam csak beleűltem az ölébe és megcsókoltam. Eldőltünk az ágyon és Shawn változtatott a helyzetünkön ami miatt én kerültem alulra. Nyakamat csókolgatta és szívta ki egy két helyen. Hamar megszabadultunk a ruhadaraboktól. Már csak a fehérnemű választott el minket egymástól.
-Baby biztos hogy akarod? Láttam a szemében megcsillanni a vágyat
-Akarom.
-Shawnak nem kellett több. Megszabadított engem és magát az utolsó ruhadaraboktól majd belém nyomta magát. Közben én hátát markolgattam és szívtam a nyakát. Szinte egyszerre értünk a csúcsra.
Izzadtan feküdtünk le egymás mellé.
-Szeretlek Brook
-Szeretlek Shawn
Betakart minket majd összebújva aludtunk el.
Reggel mikor felkeltem Shawn már nem volt ott bár nem lepődtem meg mert mondta hogy ma is be kell mennie a céghez. Felkaptam Shawn egyik pólóját és a bugyimat majd lementem a konyhába ahol a többiek már mind lent voltak persze Shawnon kívűl.
-Jóreggelt. Köszöntem vidáman
-Jóreggelt.
-Brook olyan jó volt hallani a nyögéseidet már majd hogy nem én is elélveztem rájuk. Kezdett kacsingatni Taylor
-Te tiszta hülye vagy. Mondtam nevetve.
Reggeli után elmentem készülődni mert Alexissel és Amberrel megbeszéltük hogy elmegyünk vásárolni. Pont 10-re lent voltam a nappaliba a lányokkal együtt.
-Mehetünk?
-Igeeeen
A plázába mentünk ahol ki is éltük vágyainkat. Én vettem 5 pólót, 3 hosszú nadrágot,3 rövidet , egy koktélruhát, egy fekete és egy piros tűsarkút és kettő táskát. Szinte a lányok is ugyanezeket.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Mar 06, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Shawn Mendes a báttyám!?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora