-Broooooooook. Rohantak be reggel a lányok a szobába ezzel engem felébresztve.
-Sziasztok. Keltem ki az ágyból és öleltem meg őket.
-elmegyünk vásárolni? Kérdezte Amber
-Mennyünk. Mondtam majd kipattantam az ágyamból a hajamat begöndörítettem és sminkeltem majd felöltöztem.Lementünk majd a konyhába hagytam egy levelet a fiúknak hogy majd jövök és a hűtőben van kaja.
-Na milyen a fiúkkal lakni??kérdezte Lau
-Hát jó nagyon de azért már hiányzott hogy veletek legyek.
-És mivan Cameronnal?
-Ahm már szakítottunk 1 hete de én tudom ki tetszik neki.
-Na és ki? Kérdezte egyből Alexis
-Te szívem.
-Uhh. Ennyit mondott majd elpirult.
Hamar beértünk a plázába ahol sorra jártuk a boltokat. Rengeteg ruhát vettünk.
12-kor elindultunk haza és negyed órán belül otthon is voltunk. Csak Alexis tudott velem jönni mert Ambernek és Launak dolga volt.
-Megjöttünk. Kiabáltam el magam. Levettük a cipőnket aztán a nappaliba mentünk ahol Cameron és Shawn űlt.
-Sziasztok. Köszöntünk
-Sziasztok.
-Többiek?
-Elmentek mert valami dolguk volt.
-Shawn gyere picit. Mondtam majd már húztam is a konyha felé.
-Ennyire vágysz rám? Kezdett el közeledni felém.
-Nem. De össze kell hoznunk Cameront és Alexist. Oda vannak egymásért.
-Jó majd valamit kitalálunk na menjünk vissza.
Mikor a nappali elejéhez értünk láttuk ahogy Cameron és Alexis csókolózik.
-Szerintem nem kell semmit csinálnunk. Nevetett Shawn majd visszamentünk a konyhába.
Kivettem a gyümölcsöstálból egy almát majd felpattantam a konyhapultra és ettem az almámat.
-Shawn kidobod? Kérdeztem mikor megettem az almámat.
-Persze.
Kidobta majd a lábam közé állt és combomat fogta. Kezeimet nyaka köré kulcsoltam ő pedig az arcomat fogta. Istmét közel kerűltünk egymáshoz. Shawn lassan de megcsókolt. Akiről 18 évig azt gondoltam hogy a testvérem és kiderűlt hogy nem most vele csókolózok. Őszintén már nagyon régóta vágytam a csókjára. Shawn annyira gyengéden és jól csókolt. Azt akartam hogy soha ne legyen vége. Egyre közelebb húzott magához míg ágyékunk egymáshoz nem ért. Ajtócsapódást hallottunk ezért gyorsan elváltunk majd Shawn leűlt egy bárszékre és csak mosolygott.
-Sziasztok. Jött be a konyhába Nash.
-Szia. Köszöntem
-Mi történt veled Shawn? Kérdezte Nash
-Ja semmi.
-Na én megnézem Cameronékat. Mondtam majd a nappaliba mentem de nem voltak ott. Felmentem majd bekukucskáltam Cam szobaajtaján és hát eléggé benne voltak a dolgokban úgyhogy gondoltam inkább hagyom őket.
-Na mitcsinálnak? Kérdezte Nash
-Hát öhm mit nem? Nevettem.
-Nem megyünk le a partra?
-De úgyis mingyárt haza érnek a srácok is és akkor lemehetünk.
-Oksi. Felszaladtam a lépcsőn gyorsan feltettem egy víz álló sminket és felvettem a fekete fürdőruhámat arra pedig vettem egy lenge nyári piros szoknyát ahoz pedig a magassarkú szandálomat.Mikor elkészűltem a fiúk már lent vártak.
-Na végre. Mondta Matt.
-Jó idő kell ám ahoz hogy elkészűljek.
-Cameron hol van? Kérdezte Aaron
-Hát öhm neki most dolga van.
Lementünk a partra ahol a fiúk azonnal rohantak a vízbe kivéve Shawn.
-Te nem mész? Kérdeztem miközben vettem le a ruhám.
-De de megvárlak. Mosolygott kedvesen
-Köszi.
Levetkőztem aztán Shawn hirtelen felkapott a hátára és befutott velem a vízbe. Bent vizi csatáztunk. Én Shawn nyakába űltem, Johson Gillinskyébe, Nash Aaronéba, Carter Mattebe, Taylor és Hayes pedig bíró volt. Cartert egyből lelöktem ahogy Johsonkát is Nasht viszont már nehezebb volt és végül Nash belelökött a vízbe úgyhogy Shawnal beleburultunk a vízbe. Nagyon jól elvoltunk aztán mikor elkezdett sötétedni hazamentünk. 9-kor lefeküdtem aludni........