12.rész

127 1 0
                                    

1 hónap eltelt. Végig néztem ebben az 1 hónapban ahogy anya elgyengül és meghal. Igen. 2 napja meghalt. Láttuk Shawnal ahogy kihull a haja és teljesen elgyengül beesett lett az arca és vékony. Bár én is rengeteget fogytam. 3 nap múlva lesz a temetés. Addig nem is megyünk suliba Shawnal.
-Shawn szeretnék veled beszélni. Mentem be a szobájába.
-Ülj csak le. Mutatott maga mellé az ágyra
-Szóval szerintem egy másik házat kéne vennünk. Mondtam ki kereken
-Szerintem is. Én nem bírok itt lenni. Mindenhol a családi képek nekem ez így nem megy. Legördűlt egy könnycsepp az arcán ahogy az enyémen is.
-Shawn erősnek kell lennünk.
-Igazad van. Gyere ide.  Mondta majd megölelt. Egyébként Cameronnal mèg mindig együtt vagyunk. Mindenben mellettem van és támogat bár az elmúlt 1 hónapban nem voltunk túl sokat együtt. Ahogy mi Cammel úgy Shawn is együtt van mèg Lauval. Lau is teljesen megértő és nekem is az egyik legjobb baràtnőm lett. Vissza térve a mostani helyzetünkre próbáljuk felfedezni hogy miben is vagyunk jók és mihez értünk. Shawn tökéletesen tud énekelni és ha kicsit jobban leszünk lelkileg akkor felvesszük néhány számát és feltesszük youtubera hátha megtalálja őt egy zeneszerző akár. Az iskolába szinte mindennap bemegyünk. Mivel már csak 1 hónap van vissza ezért úgy döntöttünk ezt az 1 hónapot már kijárjuk. És hát el sem hiszitek hogy ki lett a legjobb fiú barátom. Hát Nash. Mindent megbeszéltünk nrm is egyszer és most úgy vagyunk vele hogy megbízunk egymásban és mindent elmondunk egymásnak. Végül lett egy nagy bandánk amiben rengeteg új tag van. Matthew Espinosa aki folyamatosan magával veszekedik és énekelni próbál de nem megy neki. Ezzel mindig megnevettet minket.
Taylor Caniff aki folyamatosan perverzkedik és vicces fejeket vág.
Aaron Carpenter ő a csapat szíve. Mindig hülyéskedik és minden hülyeségben benne van de ő szedte össze ezt a csapatot és neki köszönhetünk mindent.
Jack Gillinsky és Jack Johnson akik legjobb barátok és egy duó. Ők folyamatosan táncolnak és rázzák magukat Cameronnal együtt mert persze Cameron is benne van a csapatba aki igazából a banda feje. Legtöbb hülyeséget ő talál ki. És hát természetesen Nash is benne van aki Cameronnak is a legjobb barátja. Mindig mindent levideóz és mindenben benne van ő is és persze az öccse is Hayes. Még egy ember van a csapatban persze Shawnon ès rajtam kívűl. Carter Raynolds. Hát ő az aki tényleg mindenkit megszivat. Persze több barátunk is van mint pl Amber vagy Lau de mi vagyunk így egy banda és mi fogunk egy házba költözni. Hogy átgondoltam e hogy ennyi fiúvan leszek? Nem. De biztos vagyok benne hogy mellettük nem fogok folyamatosan siránkozni.
-Brook min gondolkozol ennyire? Kérdezte Shawn kedvesen.
-Csak az új barátainkon. Örülök hogy ennyien vagyunk és hogy így összeálltunk.
-Én is. De szerintem feküdjünk le aludni. Alszol velem? Kérdezte boci szemekkel.
-Természetesen. Lefeküdtünk majd már majdnem elaludtam mikor Shawn megszólalt.
-Brook.
-Igen?
-Ugye örökre együtt leszünk? Felé fordultam majd átöleltem.
-Örökre.
-Szeretlek Brook
-Szeretlek Shawn . Ezután mindkettőnket elnyomott az álom.

Shawn Mendes a báttyám!?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz