🌹

575 54 9
                                    

,,Teší ma Kráska, ja som Namjoon."

,,Potešenie je na mojej strane."

,,Aké máš želanie?"

,,Ukáž mi svoju tvár."

Keď som to povedal tak trochu zaváhal ale nakoniec súhlasil a dal si ju dole. Cez jedno oko sa mu tiahla rana, ktorú mu určite urobil meč. Pohladkal som mu ju a pozrel sa mu do očí. Chytil mi ruku a dal mi na ňu malú pusu.

,,Ukáž mi svoju tvár."povedal.

,,Ešte nie knieža, teda Namjoon."usmial som sa.

Keď sme počuli, že sa k nám blížia ostatný chlapi tak si Namjoon nasadil masku a išiel k mŕtvemu jeleňovi. Priniesli ho k nám do domu a kuchárky ho išli prichystať na obed.

Ja som sa po ceste nenápadne vyparil a rýchlo sa išiel prezliecť. Potom som išiel do kuchyne pomôcť kuchárkam. Obed všetkým chutil. Dokonca aj macocha pochválila kuchárky. Keď som išiel do izby zastavil ma Namjoon.

,,Jin, ďakujem ti."

,,A za čo?"

,,Dnes na love som videl toho chalana ktorého hľadám."usmial sa.

,,Tak to je super."

,,Koľko ti je Jin?"

,,Uhm 17."

,,Wau, vypadáš staršie."

,,Ďakujem a vám? Teda ak sa môžem opýtať."

,,Iste, mám 27."

,,Vypadáte mladšie."

,,Ďakujem."zasmial sa.

,,Jin! Poď sem!"zakričala na mňa macocha.

Ospravedlnil som sa Namjoonovi a išiel za ňou. Prikázala mi nech idem prichystať šaty dievčatám na dnešný večer. Macocha prichystala ples kvôli kniežaťovi. Musím sa nejako vyhovoriť aby som mohol naňho ísť.

Nakoniec som sa vyhovoril na chorobu. Macocha len nad tým mávla rukou a prikázala mi nech ostanem celý večer v izbe. Poďakoval som a išiel do izby. Prichystal som si veci, macocha ma našťastie nespozná. Mám výhodu, ale o pólnoci musím byť v izbe. Určite ma príde skontrolovať.

Pomaly a nenápadne som išiel na chodbu a odtial do zahrady. Všetci sa tu bavili, pili, tancovali len Namjoon sedel a bol zamyslený. Určite rozmýšľa o tom, že či sa tu ukážem. Nebudem ho už viac trápiť. Prišiel som k nemu a pozdravil.

,,Rád ťa vidím Namjoon."

,,Kráska.........aj ja teba."usmial sa.

,,Ako sa máš?"

,,Lepšie keď ťa vidím."chytil ma za boky a pritiahol k sebe.

,,O čo sa snažíte knieža?"začervenal som sa.

,,Vieš, že mi máš tykať Kráska."

,,Viem."zahladel som sa do jeho nádherných očí.

,,Poď."chytil som ho za ruku a išli k fontáne.

Beauty and the MonsterМесто, где живут истории. Откройте их для себя