,,Jin!"zakričala macocha.
,,Ano?"pribehol som za ňou do jej izby.
,,Knieža dnes odchádza domov, ale predtým chce ísť ešte si zajazdiť. Choď povedať stajníkovi nech pripraví jeho koňa."
,,Dobre."
Išiel som do stajne za Diablom a sám ho prichystal. Bol krotký a stále chcel aby som ho hladkal. Vyviedol som ho zo stajne, tam si ho prevzal stajník a odviedol ho ku kniežaťovi. Ja som sa zatial išiel prezliecť a pripraviť Iskru. Nasadol som na ňu a rozbehol sa do lesu. Po pár minútach som zastal a zosadol. Boli sme pri vodopáde kam som rád chodieval. Vždy sa tu cítim bezpečne a hlavne tu mám od všetkého pokoj.
,,Kráska?"povedal Namjoon keď cválal okolo.
,,Ahoj."usmial som sa.
,,Čo ty tu robiš?"prišiel ku mne a objal ma.
,,Donieslo sa mi, že ti chýbam tak som tu."
,,Asi mi nepovieš, že od koho to máš čo."zasmial sa.
,,Nie."
,,Poď."chytil ma za ruku a odviedol k vode.
Tam ma pustil a začal si dávať dole veci. Nechal si len spodné prádlo a skočil do vody. S otvorenými ústami som sa na neho pozeral.
,,Nestoj tam a poď tiež."
S červenými lícami som sa tiež vyzliekol a išiel za ním. Ale nechal som si narozdiel od neho masku. Priplával ku mne a natisol ma na svoju pevnú hruď.
,,Vieš, že si zlatý keď sa červenáš."zodvihol mi tvár a nežne ma pobozkal.
Vo vode sme sa bláznili, objímali, bozkávali. Bola to nadherná chvíľka. Potom sme sa obliekli a išli pomaly naspäť. Pozreli sme sa na mesto a zhrozili sa. Namjoonov dom bol trochu v plameňoch. Rýchlo mi povedal nech idem domov a rozbehol sa. Samozrejme som ho nepočúvol a išiel za ním.
To som však nemal robiť.