🌹

539 51 1
                                    

Pomaly som otvoril oči. Ležal som vo svojej izbe. Ako som sa sem dostal? Posadil som sa ale musel som si hneď ľahnúť kvôli bolesti ktorú som pociťoval. Môj zadok si to dosť odniesol. Z večera si posledné pamätám len Namjoonove oči, škrtenie a potom tma.

Pomaly som išiel do kúpelne sa umyť. Keď som sa obliekal pred zrkadlom, všimol som si veľké tmavé modriny na krku. To mám určite od Namjoona. Namazal som si ich a zakril. Potom som išiel pomôcť kuchárkam s raňajkami.

,,Jin. Dnes pôjdeš s nami do mesta kúpiť dievčatám oblečenie. Knieža chystá ples, takže sa musia prichystať."

,,Ako poviete."

Cesta prebiehala tak ako vždy. Oni si pekne išli v koči a ja peši za nimi. V meste sme boli až do večera, takže keď som išiel okolo lesa domov bál som sa. Zrazu predo mňa vyskočilo nejaké zviera. Keď som sa lepšie pozrel zistil som, že to je Jungkook. Premenil sa, zobral si môj plášť a zahalil sa.

,,Si v poriadku?"

,,Ano."

,,Je mi ľúto čo ti Namjoon urobil."

,,Prežijem to."zasmial som sa.

Jungkook sa na mňa len zamračil.

,,A-Ako som sa odtial dostal domov?"

,,Odniesol som ťa."

,,Čo?"

,,Cítil som, že sa Namjoon neovláda a  tak som musel rýchlo zasiahnuť. Odtrhol som ho od teba."

,,Ďakujem."

Celú cestu sme sa rozprávali. Pred domom mi vrátil plášť a po rozlúčení utiekol do lesa. Vošiel som dnu a zostal stáť. Macocha tu stála a v rukách držala oblečenie ktoré som mal na plese keď som spoznal Namjoona.

,,Toto ti nedarujem!"zostal som ticho.

Prišli chlapi a odvliekli ma do stajne. Tam ma macocha zbičovala a nechala len tak ležať na zemi. Iskra párkrát kopla až sa dostala z boxu von. Lahla si ku mne a pritúlila sa. Poriadne som ju objal a začal plakať.

Beauty and the MonsterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz