🌹

548 52 1
                                    

,,Čože je?!!!!!!"

,,Namjoon ukludni sa."

,,Ako sa mám ukludniť keď viem, že už so mnou nikdy neprehovorí!!"

,,Prehovorí. Ver mi."

Dal som si ďalšieho panáka a ukludnil sa. Musím vymyslieť ako získam Jina. Teraz keď viem kdo je tak ho už nikdy neopustím. Milujem ho. Boha bol som taký slepý!!! Zabite ma niekdo!!

Ráno som sa upravil a išiel k Jinovi. Vezmem ho odtial. Jungkook išiel so mnou ako podpora. Ohlásili sme sa a išli dnu. Jungkook išiel zatial zabaviť jeho macochu a sestry. Ja som išiel nájsť jeho izbu. Po dlhom hladaní som ju našiel. Sadol som si na postel, teda ak sa dá tomuto povedať postel a čakal. Po chvíľke čakania prišiel Jin. Pozrel sa na mňa ako na ducha. Chcel odísť ale zastavil som ho.

,,Viem, že si Kráska. Prosím, chcem sa s tebou porozprávať."

,,A o čom? O tom, že ma nechceš."

,,Chcem ťa a aj vždy budem."

,,Prečo ti neverím? Asi preto lebo už niekoho máš."založil si ruky na hrudi.

,,Nemám, odišla. Chcel som ťa chrániť ale uvedomil som si, že robím blbosť. Chcem len teba Jin."

,,Nemáš ma rád."

,,Máš pravdu nemám ťa rád. Ja ťa milujem."

Pozrel som sa na neho s uslzenými očami. Milujem ho a nikdy som ani neprestal.

,,Namjoon ja...........ja ťa ťiež milujem ale ublížil si mi"

,,Ja viem, prepáč."šepol som.

Pritiahol si ma k sebe a pobozkal ma. Po chvíľke sme sa od seba odtiahli a objali sa.

,,Odíď so mnou Jin. Nechcem ťa tu nechať."

,,Namjoon."usmial sa.

Pomohol som mu sa zbaliť a ruka v ruke sme išli preč. Nasadli sme na kone a vyrazili k nám. Jungkook prišiel neskôr za nami a povedal, že to s macochou vybavil.

Beauty and the MonsterWhere stories live. Discover now