006

390 18 4
                                    

http://media1.giphy.com/media/oYpJO1qgvEsZq/giphy.gif <-------- kijk naar die foto! Ik weet niet hoe je twee foto's kan doen bij een hoofdstuk :0 Als iemand het weet, comment!!

Bella p.o.v.

Als we klaar zijn met eten ruim ik met Niall de tafel af. Ik merk dat Niall de hele tijd naar mij kijkt. (A/N; vandaag dus mijn introductiedag gehad. Een jongen, Noël, was tegen mij aan het praten en ik zei; Niall, droom lekker verder…. De rest van de dag haalde ik Noël door de war met Niall)

‘Niall, is er iets? Je kijkt de hele tijd naar me,’ zeg ik uiteindelijk. Niall wordt rood. ‘N-nee,’ stottert hij. Ik zet de zes borden op het aanrecht en open de vaatwasser.

‘Echt niet? Je kijkt de hele tijd,’ herhaal ik terwijl ik de borden en glazen in de vaatwasser zet.

Niall leunt tegen het aanrecht. ‘Je hebt gelijk,’ zegt hij. Ik ga recht staan. ‘Wat dan?’

‘Ik kijk de hele tijd naar je.’

‘Waarom?’ Ik leg een vaatwastabletje in het vakje en zet de vaatwasser aan. ‘Omdat ik je leuk vind,’ zegt Niall. ‘Ik ben denk ik, verliefd op je.’

Ik klap de vaatwasser dicht en kijk Niall aan. ‘Verliefd?’ herhaal ik.

Niall knikt, terwijl hij bloost. (A/N; kijk naar de foto bij dit hoofdstuk en de link aan het begin!!!! Niall is blushing J)

‘Echt?’ vraag ik. Niall knikt weer, terwijl hij steeds roder wordt. ‘Niall,’ begin ik. ‘Ik ook.’

Niall kijkt me verrast en blij aan. ‘Echt?’

Nu is het mijn beurt om te knikken. Niall glimlacht. ‘Wil je morgen met me op date?’ vraagt hij. Ik knik weer.

Hij pakt mijn gezicht tussen zijn handen en drukt een zoen op mijn lippen.

‘Kom, we gaan naar de jongens.’

Als we de woonkamer inlopen kijken de jongens op. ‘Zo zo,’ zegt Liam. ‘Dat duurde lang, dat afruimen,’ maakt Louis de zin af. Niall grijnst, terwijl ik bloos. De jongens beginnen te lachen.

**
We kijken de film Skyfall, waar ik dus niks aan vind. Gelukkig hebben de jongens ook ‘12 september’ meegenomen, een film over de Twin Towers. Waargebeurt.

Ik leun tegen Niall aan. De jongens hebben hun blik gericht op de televisie, waar zich nu een vechtscene afspeelt.

‘Jongens, ik ga even naar de Starbucks,’ zeg ik, terwijl ik de film even op pauze zet, wat me verontwaardigde blikken oplevert. ‘Moet ik nog wat meenemen voor iemand?’

‘Frappucino’ zegt Louis. Liam, Zayn en Harry stemmen in voor koffie. ‘Niall?’

‘Ook,’ zegt Niall. Ik knik en sta op. Liam probeert me een briefje van 10 en 5 toe te gooien, wat niet lukt. Ik pak het geld van de grond. ‘Li, ik heb zelf geld,’ zeg ik.

‘Wij zijn met vijf, jij in je eentje,’ zegt Liam. ‘Haal die frappucino’s nou maar. Kijken wij de film af, daarna kijken we de andere.’

Ik knik en trek mijn jas aan. Dan loop ik de deur uit, de trap af.

--------------------------

 Het is een kort hoofdstuk, maar ach. Het is wat! Deze schoolweek is nog niet zo erg, dus waarschijnlijk update ik deze week nog wel eens.

In het weekend heb ik vaak schrijfdagen op zaterdag, dus dan update ik sowieso.

Reken maar op zaterdag voor een nieuwe update J

zijkant; niall bloost!!!! ß ik kan ineens niet meer normaal typen, alleen op word en dan plakken. Vaagggg

Zijkant; Niall bloost!!

You make me Strong... (1D) {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu