Bella p.o.v.
'Nialler?' Ik draai mijn hoofd naar rechts. 'Hm?' hoor ik naast me. 'Ben jij gelukkig?' vraag ik terwijl ik overeind kom. Niall glimlacht. 'Nee, ik ben dolgelukkig.'
Hij drukt een zoen op mijn hand die hij vastheeft. Ik lach en leg mijn hoofd.op zijn borst.
'Hoor je mijn hart?' vraagt Niall. Ik knik. 'Dat komt door jou.'
Een glimlach komt op mijn gezicht. 'Je bent zo lief,' zeg ik terwijl ik mijn hand naast mijn hoofd leg.
'Weet ik toch?' grijnst Niall. 'En jij ook.'
***'Bella! Niall! Kom even beneden!' roept Louis van beneden. Niall zucht en ik sta op.
'Waarom?' schreeuwt Niall terug. 'Kom gewoon!' roept Louis weer.
Niall zucht en trekt me in een knuffel. 'Kom.'
We lopen de trap af naar beneden. Alle jongens, inclusief hun vriendinnen, zitten op de bank. Niall ploft op een stoel en trekt me op schoot.
'Vertel.'
Liam schraapt zijn keel, als teken dat hij het wil zeggen. 'We moeten weer op tour,' zegt hij. Voor hij verder kan vraagt Niall; 'Voor hoelang?'
'Drie maanden maar. Het probleem is alleen dat de meiden niet mee mogen. Perrie kan niet mee, ze gaat zelf op tour,' gaat Zayn verder. Hij knijpt in Perries hand. 'Dat is niet het enige waarvoor jullie beneden moesten komen,' glimlacht hij. Harry grijnst. 'Moet je ons iets vertellen Malik?' vraagt hij. Zayn grijnst terug en knikt. 'Perrie is in verwachting!' zegt hij blij, met een hand op Perries buik.
‘Geweldig!’ roepen ik, Eleanor, Joanne en Ivonne tegelijk. Ik glimlach. Dit doet me denken aan mijn kinderwens, die met de dag groeit.
‘Gefeliciteerd!’ We geven Zayn en Perrie om de beurt een knuffel. ‘Hoelang al?’ vraag ik, als ik bij Perrie sta.
'Twee maand,' zegt Perrie. 'Superleuk!' reageert Joanne. Perrie glimlacht.
Ik zie Niall naar me kijken. 'Ik loop even naar Ni,' zeg ik. Ik loop naar Niall en glimlach.
'Wat is er?' vraag ik.
'Ik zat aan ons te denken,' zegt Niall. 'Misschien hebben wij over een aantal jaar ook wel een kindje.'
Ik lach. 'Ja.'
***'Niall, jouw beurt!' zegt Liam. Hij rolt de dobbelsteen naar hem toe.
Niall gooit de dobbelsteen in de lucht en vangt hem weer op. 'Zes,' zegt hij, terwijl hij zes stappen met zijn pion zet. 'Je mag nog een keer,' zeg ik. Niall gooit opnieuw. 'Eén.' Hij zet een stap met zijn pion.
'Bella.'
Ik gooi de dobbelsteen en gooi drie. 'Haha,' zeg ik tegen Liam. 'Ik haal je in!'
We spelen nog een poosje door tot Perrie aangeeft dat ze moe is.
Harry ruimt het spel op, terwijl Zayn meeloopt met Perrie naar boven en de rest een film uitzoekt om te kijken. 'Titanic?' vraagt Ivonne, die de dvd omhoog houdt. 'Okay,' stemt de rest in.
--------
Let me know what you think!
Vote?
Comment?
Fan?
Follow?
JE LEEST
You make me Strong... (1D) {Voltooid}
Fiksi PenggemarBella Alicia McRonald. 19 jaar en verdacht van moord op haar ex. Ze vlucht. Weg van de politie. Weg van haar 'vriendinnen'. Op het vliegveld in London verwisselt ze per ongeluk haar koffer met die van een jongen. Ze krijgen contact en worden vrien...