001

491 19 10
                                    

Daar sta ik dan. Op het vliegveld in London. Weg van huis, waar de politie achter me aan zit. Nee, ik heb Jason niet vermoord, maar ik wordt er gek van dat ik hun hoofdverdachte blijf. Ondanks dat ze al aanwijzingen hebben naar de echte dader. 

Ik kijk op het bord iets verderop. Mijn koffers komen bij band 3. Ik loop naar de bagagehal en zoek band 3. Al snel zie ik een bordje met een '3' erop. Ik ga naast een groep jongens staan. Alle vijf hebben ze een beanie en zonnebril op. Ik kijk naar de koffers die voorbij komen. Als ik een felgroene zie kijk ik snel op de voorkant. De sticker van een grote zon zie ik gelijk in de rechterhoek.

Ik pak de koffer eraf en wacht op mijn kleinere felroze koffer. 

Na twee minuten komt mijn felroze koffer er ook aan. Ik pak de koffer eraf en zet hem naast me. Ik pak de handvaten en rol de koffers met me mee naar de uitgang.

Niall p.o.v. (A/N; dit keer komt One Direction al sneller dan in FHTP!)

'Niall! Wakker worden, we zijn geland!' Iemand schudt aan mijn schouder. Vermoeid open ik mijn ogen en kijk rond. Zayn zucht. 'Sjonge jonge. Jij bent ook moeilijk wakker te maken zeg!' lacht hij. 'Ik heb al een glas ijswater aan de stewardess gevraagd!'

Ik grijns en rek me uit. Dan maak ik mijn gordel los en pak mijn handbagage uit het rek boven onze hoofden. Eleanor, Ivonne, Joanne, Harry, Louis en Liam zijn al uit het vliegtuig gestapt. Ik loop tussen de stoelen door naar de trap. Aan de voetstappen achter me te horen volgt Zayn me. 

Ik loop de trap af naar de bus die iets verder van het vliegtuig af wacht. We hebben een bus gereserveerd omdat we geen zin hebben in fans, nu we weer in London zijn.  

We rijden naar de aankomsthal en stappen dan uit. Iedereen pakt zijn handbagage weer en we lopen naar binnen, op zoek naar de bagagehal. 'Band 3,' zeg ik, terwijl ik snel op het bord voor de bagage kijk. 

We lopen naar de juiste band en gaan langs de kant staan.

Na een poosje komt er een meisje naast mij staan. Ze kijkt ons even aan en richt daarna haar blik op de bagageband. 

Ik kijk haar ook aan. Ze heeft blond haar, wat ze in een schuine vlecht over haar schouder heeft hangen. Ze is best knap, concluseer ik. Ze kijkt naar de koffers die voorbij komen. 

Dan pakt ze een felgroene koffer van de band. Hè, denk ik. Die kleur heeft mijn koffer ook.

Ik zie mijn koffer ook al langskomen. Ik pak hem van de band af en zet hem naast me. Als ik daarna weer opzij kijk zie ik het meisje met twee koffers naar de uitgang lopen.

'Nialler, ben jij klaar?' vraagt Liam, die naast me staat. Ik knik en we lopen naar de uitgang. Ik kijk rond of ik nog een felgroene en felroze koffer zie, maar nee. Ik loop met de andere jongens mee naar onze bus. 

**

'Louis! Heb jij de wortels opgegeten?' roept Zayn vanuit de keuken. Louis grijnst. 'Nee!'

'Tomlinson, we kennen je lang genoeg,' zegt Harry lachend. 'Jij bent de enige die hier wortels eet als wij koffie drinken. Het valt mee dat je nog niet oranje bent.'

Louis kijkt verontwaardigd. Zayn komt de woonkamer in. 'Hier Lou. Ga even nieuwe wortels kopen. En niet onderweg opeten!' zegt hij. 'Liam en ik hebben ze nodig voor het eten.'

Louis trekt Harry mee naar de voordeur en even later knalt de deur dicht. 

Ik pak de iPad en start twitter op. Verschillende berichtjes trekken mijn aandacht, maar het vriendschapverzoek trekt de meeste aandacht.

Ik klik erop. Bella Alice McRonald wil je volgen. Ik klik op haar naam en bekijk haar profielfoto. Wacht, dat is het meisje van het vliegtuig! Ik klik op 'accepteren' en log uit.

You make me Strong... (1D) {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu