010

245 9 1
                                    

Harry p.o.v.

Het is twee uur. Iedereen slaapt en ik zit hier met de huistelefoon in mijn hand in de woonkamer. Ik moest nog steeds rechercheur Carter terugbellen.

Ik toetste het nummer in en bracht de telefoon naar mijn oor.

'Politiebureau. Wat kan ik voor u doen?' klinkt de stem van een vermoeide secretaresse. 'Goedenavond,' zeg ik. 'U spreekt met Harry Styles. Is rechercheur Carter nog aanwezig?'

Ik draai een krul aan de zijkant van mijn hoofd om mijn wijsvinger.

'Rechercheur Carter? Het spijt me, die is niet meer aanwezig. Hij is er weer om één uur,' zegt de secretaresse. Ik zucht. 'Okay, bedankt.'

Ik druk de telefoon uit, leg hem weg en nestel mezelf met een dekentje op de bank. Langzaam vallen mijn ogen dicht.

Bella p.o.v.

Ik open langzaam mijn ogen en slaak een klein kreetje als ik Nialls gezicht boven de mijne zie hangen. 'Goodmorning sunshine,' glimlacht hij. Hij plant zijn lippen op de mijne en zoent me kort.

Na een poosje duw ik hem voorzichtig weg. 'Ik ga eruit,' zeg ik. Niall knikt en trekt de dekens van me af, wat zicht geeft op mijn pyjama shirt met Nialls hoofd erop en een pyjama broek met '1D' overal.

'Sexy pyjama,' glimlacht Niall. 'Weet ik toch?' Ik sla de deken weg en schuif mijn voeten in mijn sloffen. 

Beneden zag ik bruine krullen boven een  dekentje uitsteken.

'Harry?'

Ik trek het dekentje van hem af. Voorzichtig maak ik hem wakker.

'Hazz? Waarom slaap je hier?'vraag ik. 'Ik heb rechercheur Carter gebeld maar hij was er niet meer. Toen ben ik maar hier gaan slapen,' gaapt Harry.

------------------------------------
Wat een roteinde van een hoofdstuk. Maar ik heb dit geschreven tijdens de Duitse les, na de rep.
Nu ben ik thuis :)
Like it?

You make me Strong... (1D) {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu