ÖLÜM
Ölüm kolay değildir. Ölmeyi kimse hak etmez. Benim içind öyleydi. Ta ki ...
*************
Bugün puslu, soğuk bir hava vardı. Sanki insana kötü bir haberin ulaştırıcısı gibiydi. Hiç durmadan, hiç üşümeden ilerliyordum. Damarlarımda dolaşan o sıcak kan içten içe ısıtıyordu beni. Kan akışımı hızlandıran duygu ise adrenalin ve korkuydu. En sonunda o korku dolu hastaneye gelebilmiştim.
Hastaneden içeri girmek için kapıya geldiğimde içimden bir ses kapıyı açmayıp geri dönmem gerektiğini söyledi. Çünkü acı gerçeği öğrenmekten deli gbi korkuyordum. İçimdeki sesi dinleyerek geri döndüm. Ama yaptığım yanlıştı. Beni ölüme götüren o gerçeği öğrenmek zorundaydım. Aniden gelen büyük bir cesaretle gıcırdayan kapıyı açarak içeri girdim. Merdivenleri bir bir çıkarak o korku dolu kararı öğreneceğim kapıya geldim. Beş dakika geçmişti hala ismim okunmamıştı.
- Burç Solmaz
Hiç duymak istemediğim isimdi bu. Benim ismim. Oturduğum rahatsız mavi iskemleden kalkarak kapıya yöneldim ve içeri girdim.
- Oturun lütfen.
Teşekkürler deme isteğinde bile bulunmadan doktorun dediğini yapıp oturdum. Doktorun gülen yüzü elindeki rapora bakınca soldu. İşlerin ters gittiğinin farkındaydım.
- Sizinle açık konuşacağım Burç Bey.
Cevap vermeden devam etmesi için daldığım yerden doktorun suratına baktım.
- Burç bey kanser iç organlarınızı sarmış. Zamanınız çok kısa. Size tam olarak zamanı söyleyemeyeceğim.
Zaten bu benim tahmin ettiğim bi karardı. Çok yakında ölecektim. Bu karar benim birçok şeyin farkına varmamı sağladı. Ölümü kimse hak etmezdi. Ama ölümü hak etmediğin kadar da kaçamazsın. Yaşamayı hak etmeyen yaşamamlıydı. Ve ben bunun için elimden gelen herşeyi yapacaktım. Yaşamayı hak etmeyip kendine zarar verenlere yapacağım şeyler hiçte iyi değildi. Bu fikirleri kendimin verdiğini hiç zannetmiyordum. Bu kararı veren benim kanserimdi. Yaşamayı hak etmeyenler büyük bir acıyla ölümü tadacaklardı. Ve bu benim elimden olacaktı.
*************
İlk hikayemle karşınızdayım arkadaşlar. Umarım beğenirsiniz. Bu arada hikaye kapağını tasarlayan Cemre' ye çok teşekkür ederim. İyi okumalar :)