CS19 - 4

315 57 0
                                    

Bomin ke tempat biasa dia dan Rea. Rea cakap mereka ada kerja sikit malam ni.

"Apahal ni" soal Bomin sebaik saja sampai.

Ada beberapa orang perempuan yang melutut dengan tangan diikat di belakang. Wajah mereka semua tak nampak sebab ditutup dengan kain hitam diatas kepala.

"Pakai mask kau kalau tak nak bitches ni kenal kau"

Bomin cuma mengikut. Dia memakai mask seperti yang disuruh Rea.

Rea membuka satu persatu kain diatas kepala perempuan perempuan ni. Bomin terkejut. Dorang ni kan budak kelas dia.

"Kau nak apa babi!"

Rea cuma melihat mereka semua dengan tangan yang dilipat di depan dada.

Itulah lain kali jangan cari pasal.

"Cuba kau ingat kau buli siapa dan apa yang kau buat pada dia...Lee Chaeyeon" kata Rea dengan sinis.

Bomin disebelah terpinga pinga. Hmm whatever lah.

"Itu tak ada kena mengena dengan kaulah hanat!" tengking Chaeyoung.

"Oh really? Hmm let see if I can forgive you..."

Dan selepas itu satu tamparan yang kuat melekat di pipi Chaeyeon.

"Pedih siaa! Apa kena mengena kau dengan budak nerd tu!" tengking Chaeyeon.

Walaupun disitu agak gelap, Rea boleh nampak wajah Chaeyeon yang tengah marah.

"Nothing. Just aku nak tolong dia balas dendam"

Setiap seorang mendapat tamparan yang kuat dari Rea. Tidak cukup dengan itu, Rea juga menendang perut keempat orang perempuan itu macam tendang bola sepak.

Puas hati dapat balas dendam. Cari pasal lagi. Kan dah kena.

"Kalau aku dapat tahu korang semua buli dia lagi, aku tak kan segan segan tendang kepala korang biar bodoh sampai mati!" Rea memberi amaran.

"Kau ingat kami takut ke sial! Untuk pengetahuan kau, kau dengan budak nerd tu tak ada kena mengena langsung" balas Nakyung.

"Kami nak buli atau nak bunuh dia sekalipun, itu hak kami. Kau tak yah masuk campur bitch!" tambah Chaewon pula.

"Oh tak serik lagi"

Kali ni rambut Chaewon ditarik sekuat hati.

"Sakitlah babi!" jerit Chaewon.

"Lepaslah rambut dia bitch!" Chaeyeon menyampuk.

Dan rambut Chaeyeon turut ditarik. Geram dia dengan geng ni. Dah lama dia tunggu saat saat macam ni.

"Dah la tu bro. Mati anak orang nanti"

Bomin menyampuk. Kesian pula tengok geng Chaeyeon ni.

"Biar mampus. Senang hidup aku lepas ni. Bitches ni layak masuk hell terus"

"Eyy kalau aku masuk hell, kau pun samalah" kata Chaeyeon.

"Really. Aku tak kisah. Cau!"

Rea menghidupkan motosikalnya. Helmet disarungkan diatas kepala.

"Weh! Dorang ni macam mana" soal Bomin.

Jadi apa apa nanti dia tak nak tanggung.

"Biar aje kat situ. Pandai pandailah dorang balik nanti" jawab Rea selamba.

Bomin turut menghidupkan motosikalnya. Mereka berdua terus pergi dari situ.

"Babilah bitch tu. Tunggulah aku akan balas dendam nanti" kata Chaeyeon.

[C] Crazy Squad19 | HYUNJIN+00sWhere stories live. Discover now