Cu Alexandru, un băiat mai apropiat de vârsta mea, nu ar fii avut ce să meargă rău: mă placea și îl plăceam, deci nu ar fii trebuit să existe nici un tip de problemă în această situație. O scurtă vreme aș fii spus că nu i-aș fii găsit nici un lucru pe care să îl reproșez. Dacă stau bine să mă gândesc, mai toată lumea credea că ne vom combina, în ciuda faptului că lucrurile nu sunt atât de simple. După o vreme, însă, începea să mă injure fără motive, în special, dacă se întâmpla ca, corpurile noastre, să se atingă unul pe celălalt, chiar și din greșeală, căzând unul peste altul, accidental, la orele de educație fizică. Ca abia mai apoi să aflu că are o combinație cu o altă fată - nu era întocmai un băiat atât de cuminte pe cât voia să pară, în spațiul și în mediul public. Eu, pentru a-mi lua gândul de la acest fapt, am început să umblu cu niște băieți nepotriviți din școală, cu niște golani de cartier, venind acasă la ore din ce în ce mai târzii, deși mă obișnuisem cu faptul că aveam niște părinți destul de severi. Mă anturasem cu totul și cu totul altfel de oameni față de cei cu care aș fii vrut eu să o fac, doar că unul dintre aceștia tot nu o știa - nu aș fii avut de gând să îi spun ceea ce s-ar fii petrecut cu mine în acele clipe, mai ales în nopțile în care nu mai obișnuiam să îi răspund la mesaje. Mă invitau din ce în ce mai des să ieșim, iar eu nu voiam să îi refuz, în special pentru că cei de acolo știau atât că îl știu pe Alexandru, cât și faptul că noi doi nu aveam nici o treabă comună care ne-ar fii putut lega vre-o dată. Erau cei mai cunoscuți golani din oraș și totuși, stăteam fără nici o problemă cu ei, fără a mă mai gândi vre-o secundă dacă ceea ce fac este bine. După câteva luni, cel care a făcut public faptul că mi-aș petrece timpul din ce în ce mai mult într-un grup precum acela, a fost fix Alexandru, după o noapte în care mă văzuse prin preajma acestora: eu cu gașca mea, el cu grupul său. Nu știu cum și în ce fel, nu știam dacă totul fusese planificat, deși nu aveam cum - totul fusese spontan atunci, prinzându-mă singură pe o stradă, însă se întâmplase până și aceasta.
CITEȘTI
Destinul este scris {În Curs De Editare}.
Short StoryNumai autorul poate spune ce se va intampla intre cei doi protagonisti. Vor avea un nou inceput? Vor continua sa lupte impotriva suferintei? Cei doi vor ramane unul langa altul indiferent de obstacolele vietii? Acestia au acelasi destin? Cititi si...