Minciuna

30 4 4
                                    

(Yateiami)

Intr-o zi aflasem ca el mintise.
Am aflat ca facea toate lucrurile dragute pentru mine ca sa nu fiu si mai trista.
Vara-sa zicea ca nu stiam nimic despre ei.
Am priceput abia pe data de 25. 02. 19 despre ce vorbea. Eram convins ca il stiam, insa pare ca ma inselasem.
Se prefacusera ca erau ceva ce nu erau cu adevarat.

Din raceala lui Xendi am inteles  ca nu ma mai vrea. Niciodata nu m-a vrut.
Mi-am pus sufletul pe tava cuiva ce nu merita. Am fost alaturi unui om care ma tinea langa el din mila.
Plangeam nopti intregi dupa cineva ce nu era real, desi eram constienta ca nu puteam fi impreuna.
Au purtat niste masti, unele foarte reale- asa parea.
Nu puteam intelege de ce soarta imi lua doi oameni pe care ii iubeam.
Le-am dat block si am vrut sa fiu “libera”.
Insa, ei erau cei la care tineam cel mai mult.
El imi fuse alaturi in niste momente grele.
Nu voiam sa ma despart de ei.

●Devenisem o depresiva mult mai trista.

V×groasa, tipand× : Vezi? Viata nu este dreapta!
Y: Stiam si eu. Am sperat ca totul va fi bine, ca voi depasi faza de dusmanie cu acest om.
V: Prietenia voastra a fost falsa! Nu ai insemnat nimic pentru el! In ochii sai esti un nimeni. Negru este culoarea ta  in aceasta viata!
Y: Am zis ca voi cauta ceva. Nu pot pleca de pe lume fara sa imi termin misiunea.
V: Ba poti! Ai incercat sa fii vesela, insa nu ai reusit. Acum esti complet singura, lipsita de aparare! Acesta a fost drumul tau de la inceput si trebuie sa il urmezi.

Y×trista× Imi pare rau, ma dezamagesc. Trebuie sa o fac? Hm...

V: Da! Crezi ca ai fost o persoana ''importanta'' pentru el? Te-a mintit in tot acest timp! Prietenia voastra este la sfarsit!
Y: Nu mai pot suporta toata durerea.
V: Probabil are lucruri mai bune de facut in loc sa stea cu un nimic ca tine!
Y: Gata! Mi-a ajuns. Am obosit sa traiesc in aceasta viata.

Destinul este scris.

×M-am sinucis×

Destinul este scris {În Curs De Editare}.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum