Prima zi , pentru Gabriel începe exact că și celălalte zile , cu o vorbă '' Îmi repet de anii de zile , știind că o să-mi fie bine .. . '' iar atunci când o să fie poate că nici eu nu o să mai am ce povesti , de aceea el și-a deschis drumul doar ca să nu plece și de a avea șansa de a avea mai mult decât să treacă . ..
( După un scurt timp , imediat ce Gabriel și-a început ziua cu vorba sa , de anii .. . )
Gabriel , întâlnește în drumul vieții sale o persoană care a reușit să-l înțeleagă doar din privirea și suspinul lui . Astfel încât , această persoană nu a ezitat să-i vorbească .. .
Persoana necunoscută - Al tău nume este Gabriel , tinere ?
Gabriel - Da , al meu nume este Gabriel .. . Dar de unde ați fi putut să mi-l cunoașteți , ne-am mai întâlnit vreodată ?
Persoana necunoscută - Cu siguranța nu , ne-am mai întâlnit , însă privirea ta plină de ură față de lumea rea care nu-ți pot înțelege lucrurile ce ți se pot întâmpla și te consideră doar un adolescent " tralala " a reușit să fie înțeleasă doar din suspinul tău . Probabil te întrebi dacă sunt o altă persoană care încearcă să te schimbe și să să-ți spună cea ce să faci cu viața ta , dar chiar nu sunt genul de acea persoană . Apreciez faptul că ai o aptitudine de a nu te lăsa la îndemâna voinței persoanelor rele ce te consideră un adolescent '' tralala '' .. .
Gabriel - Cu siguranță m-am întrebat dacă nici dumneavostră sunteți o altă persoană care va avea de gând să-mi spună că sunt '' tralala '' , însă știu că viată-i grea iar lumea-i rea și cum aș putea rezista dacă nu m-aș lăsa condus de autosugestia minții mele în legătura cu lumea . Să înțeleg că ați reușit să înțelegeți cea ce se întâmplă în sufletul meu , doar din suspinul meu ? ..
Persoana necunoscută - Gabriel , tot ce vreau să știi este faptul că pe drumul vieții tale , ne vom mai întâlni .Iar cuvintele pe care ți le voi spune de fiecare dată , te vor ajuta să treci peste fiecare moment '' ciudat '' care ți se va întâmpla ! .. Dar în clipa aceasta e nevoie să fug .. !
Gabriel - Să înțeleg că atunci când îmi va fi greu , iar eu mă voi simti doborât .. dumneavostră o să mă ajutați să trec peste ? .. V-aș ruga să mai stați alături de mine , căci vă voi simți de fiecare , fugind și nu-i bine !
Persoana necunoscută - Gabriel , acuma voi îndrăzni să fug dinou .. , Eu îți urez tot binele din lume și mult noroc în drumul vieții tale ! .. Reține , că eu apreciez faptul că ai o aptitudine de a nu te lăsa la îndemâna voinței persoanelor rele ce te consideră un adolescent '' tralala '' .. .
( O ceață abundentă se lasă în locul în care cei doi și-au purtat conversația iar Gabriel rămâne inconștient , trezindu-se la scurt timp într-o mică căbănuță de pe malul lacului .. . )
Va urma ! .. .
'' Prima noapte , albă - #1 ''
CITEȘTI
Printre voi .. .
Genç Kurgu'' E viața mult prea scurtă și chiar nu știu ce mă poate aștepta .. . ''