{ Emma's pov }
Meg
Heiii! Jeg er altså da Emma Midtun, langt brunt hår, grønne øyne, småe fregner på nesen som alle sier er så søtt. Aldrig kjenert, med mindre jeg er med en gutt da! Elsker å danse og ri hest. og ja til slutt, så jeg er Ellioteer! Jeg går i 7 på varden skole, her i Espoo, ikke at det er noe viktig men jaja. Jeg har en bestevenninne som heter Mia og jeg kan dele alt med hun! Jeg har en lillesøster på 7 år som er ganske så irriterende! Hun heter Emilie og går i 2 klasse. Foreldrene mine er skilt så vi bor hos mamma nå fortiden.
Mia ( bestevenn )
Lyst langt blondt krøllete hår, Brune øyne, smilehull, alltid blid, Ellioteer, og ja. Aldrig kjenert hun heller. Hun går på Teater, rir iblant og litt sånt. Snill, morsom, gal, rar i blant og hyggelig, det er henne.
Jaja, tilbake til fortellingen!
Jeg og Mia holdte på til å gå hjem fra skolen. Vi snakket væranre opp i fjeset om hvor spennende det komt til å bli på Twitcamen til Isac i dag. Herregud så jeg gledet meg! "Okei, sees i morgen!" Sa Mia mens hun begynte å gå mot en vei til høyre. "Ja, sees" ropte jeg tilbake og vinket. Når jeg hadde sett at hun hadde gått rundt svingen tokk jeg opp mobilen fra lommen. Jeg skrudde den på og kjekket hva klokken var. Klokken var bare 14:15! Det var såååå lenge til den jævla treige Twitcamen! ( sorry for banningen ) Twitcamen begynte ikke før kl 15:25! når jeg var komt hjem gikk jeg opp på rommet mitt og slang fra meg sekken. Jeg gikk bort til sengen og bøyde meg ned etter pc'en min, satte meg godt til rette oppi sengen og tokk pc'en på fanget. Gikk inn på nettet og var klar for Isac's twitcam. I det samme tokk jeg mobilen fram og gikk inn på Twitter. "Sitter klar for Twitcamen du lovde" skrev jeg på Isac's kommentar eller hva det nå heter! Jeg reiste meg opp og lå pc'en på dynen, tokk med meg mobilen og gikk ned til kjøkkenet. "Neimen, hei vennen" sa mamma og så opp fra et dame magasin. "Hei!" Sa jeg og satte meg ned ved kjøkken bordet. "Hva har du gjort på i dag da?" Spurte hun menst hun hadde øynene på magasinet. "Ikke noe spesielt, untatt skolen da" "okei, men hva ville du tenkt deg til middag i dag?" Spurte hun og smilte et vennlig smil. "Spagetti eller noe lignende?" Svarte jeg og så bort på hun og smilte tilbake. "Okei, men kan du passe på Emilie menst jeg går på butikken og handler?" "Jaja, bare gå du" hun lå fra seg magasinet og begynte å til garderoben. Jeg hørte at det dirret i mobilen som lå på mobilen. Der sto det "@Isacelliot har svart deg: så bra! Ikke så lenge til nå" jeg begynte å hylskrike av full hals når jeg leste meldingen! Tenk, han hadde svart meg! "Hva er det som kjer der inne?" Hørte jeg mamma rope beskymret. "Isac svarte meg!!!" Ropte jeg til henne menst jeg hoppet av glede rundt i kjøkkenet. Hun himlet med øynene og gikk ut døren. Jeg tokk på mobilen og kjekket hva klokken var. Klokken var blitt 15:15! Jeg løp opp på rommet, slengte igjen døren og satte meg ned i sengen. Jeg tokk dataen opp på fanget mitt og ventet på at Twitcamen skulle starte. 8 min hadde gått og jeg satt og stirret på dataen. "YEEEEESSSS!" Jublet jeg menst jeg så at Twitcamen startet. ( skriver det Isac sier på norsk i steden for engelsk ) "hallo? Kan dere høre meg?" Sa han og ventet på at fansen skulle svare. Det kom en haug med kommentarer der det sto "ja!!" Han begynte å snakke om alt mulig! Etter at ca. 20 min hadde gått sa han "jeg, Lasse og Danu skal ta og ringe noen av dere, så bare skriv nummeret deres på kommentarfeltet" jeg fikk helt sjokk og skrev ned nummeret mitt! "Send" sa jeg til neg selv og sendte den. "Okei, da tar jeg og velger ut et nummer" sa han og bladde gjenom kommentarene. Han fant et og tokk opp telefonen. Han tokk telefonen opp til øret og ventet på at personen skulle svare. Akuratt i det vibrere telefonen min. "HELVETE" skrek jeg og tokk opp telefonen. Jeg trykket på ' svar ' og tokk telefonen sakte opp til øret mitt. "Hello" sa jeg kjælven i stemmen. "Hei! Det er Isac Elliot" sa han i telefonrøret. Jeg begynte å hylskrike og grine. "Går det fin med deg?" Spurte han. "Ehh.. Sjdofjfbf" svarte jeg. OMG! Jeg klarte ikke å snakke skikkelig! Herregud så flaut! "Hææ?" Sa han. Jeg så reaksjonen hans på Twitcamen. Det så ut som han ikke kjønte et ord av det jeg sa, men det gjor jo akuratt ikke jeg heller da...
* 20 min senere *
Twitcamen var ferdig og jeg hadde klart og tatt meg sammen resten av samtalen med Isac, heldigvis! Jeg så ned på mobilen og så litt på nummeret hans. Shitt! Vist jeg gikk inn på gulesider eller 1881 så kunne jeg finne ut hvor han bodde! Det jeg viste var at han bodde her i Espoo, men jeg ante ikke hvas hus eller noe sånt. Jeg gikk inn å søkte på nummeret. Der! Jeg fant han! "Isac Elliot Lundèn, tlf: 54552309" sto det, jeg fikk helt panikk! Det var han!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hva syntes dere om historien så langt?
Vil dere ha {mer??}
YOU ARE READING
Do you love me? { Isac Elliot }
FanfictionDet var en helt vanlig dag. Akkurat som alle dem andre. Med det var det jeg trodde før alt det uvanelige skjedde. Alt sammen starta med en vanlig twitcam fra Idolet mitt, Isac Elliot. Men denne gangen var den spesiell. Noe jeg ikke hadde forventa. F...