Kapittel 13 ~ kvelden

799 27 0
                                    

Heii! Det første jeg ville si før jeg starter på kapittelet er: tusen tusen takk for 1k lesere! Det betyr så utrolig mye! Jeg setter stooor pris på kommentarene og votene:) sesong 2 kommer ut nå snart!:)

------------------------------------------------

Tilbakeblikk: personen dro meg bort til sengen og satte seg oppå meg.

Isac....

{ Emma's pov }

Han satte seg oppå meg og så på meg med et skittent blikk.

Typisk Isac....

"Hva er det du pønsker på nå da?" Spurte jeg og prøvde å få han av fanget mitt. Han gikk av fanget mitt og satte seg mot meg. Han begynnte å åpne munnen sakte og sa "Emma, jeg har blitt veldig glad i deg og sånt i det siste... Og jeg tror jeg også har ganske store følelser for deg. Så jeg lurte på om du ville bli min puuus?" Jeg smilte av glede og sa "selvfølgelig vil jeg bli din 'puuus' som du kaller meg! Og jeg føler akuratt det samme" han smilte fornøyd og satte seg oppå meg igjen. Han begynnte å kysse meg lett på leppene.

Kyssene gikk raskt over til klining. Plutselig hørte vi en stemme nede som ropte "Isaaaaac?" Helvete!! Meg og Isac ligger her halvnakene og noen kommer til å komme straks opp på rommet vårt! "Hallo? Isac!" Isac så på meg med et beskymret blikk. "Det er Lasse og Kristina" hvisket Isac og gikk kjapt av fanget mitt. "Isac, jeg vet at du er her!" Ropte Lasse enda en gang. Jeg og Isac tokk og begynnte å ta på oss klærene kjapt igjen (vi var ikke nakene). "Ehh... Ja jeg kommer" ropte Isac ned til Lasse. "Jeg tro vi burde komme opp!" Sa Lasse og begynnte å gå opp trappen sammen med Kristina. Jeg

og Isac hadde tatt på oss alle klærene igjen og satt bare i sengen å stirret beskymret på væranre. "Oii, oii, oii! Litt av en kosekveld dere har hatt da! Levende lys, roser på gulvet, lav musikk" sa Lasse og vinglet frem og tilbake med hendene i lommen. "Jeg vet, har han ikke gjort det fint?" Sa jeg fornøyd og dultet Isac bort i armen. "Hehe.. Joo" sa Isac og begynnte rødme. "Ehh.. Ja, så hvem er det?" Spurte Lasse og pekte bort på meg. "Det er Emma, min 'dame' " sa Isac og gidde meg er lurt blikk. Jeg himlet med øynene og dultet han i armen igjen. Jeg så smilende bort på Kristina som sto tett inntil Lasse. Sikkert kjæresten hans.

Hun hadde grønne øyne, blondt hår og gikk i en rosa søt kjole. "Er dere sammen?" Spurte jeg Lasse og Kristina. "Jepp, er vi ikke perfekte" sa Kristina lekent og ledde en liten søt latter på slutten. Jeg nikket og smilte et vennlig smil tilbake. Kristina virket veldig snill og grei! "Sååå, hvorfor kommer dere så seint på kvelden? Klokken er jo 23:14" spurte Isac. "Vi avtalte det i forrige uke. Husker du ikke det?" Sa Lasse til Isac og så dumt på han. "Åja, guttekvelden! Men hvorfor har du med Kristina da?" "Jeg kunne jo ikke gå fra babe'en min" sa Lasse og kysset henne på kinnet. "Javell... Men Emma er jalfall med i crewet! Hun er drit flink" sa Isac og så stolt bort på meg. Jeg smilte fornøyd og kysset han kjapt på kinnet.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mere????

Do you love me? { Isac Elliot }Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon