Kapittel 12 ~ Danser

857 33 7
                                    

Tilbakeblikk: "jeg skal snakke med deg etterpå" sa Linda til Isac og gikk ut av rommet...

{ Emma's pov }

Jeg og Isac satt nede i stuen og så på tv. Fredi (Isac's far) holdt på til å lage pannekaker til frokost. "Så Emma, du går på dansing?" Sa Fredi og smilte. "Ja, det er det kjekkeste jeg vet om!" Fredi skrudde av komfyren og og stilte seg foran meg. "Har du lyst til å vise en dans?" Spurte han. Jeg nikket og gikk midt ut på gulvet. Skrudde på Shake it off av Taylor Swift. Jeg begynnte å danse og levde meg inn i det. Etter dansen sto Isac og Fredi med åpen munn. "Så, hva syntes dere?" Spurte jeg og så spent på de. Fredi begynnte å klappe, og til slutt så klappet begge to. Var jeg virkelig så bra?

"Emma, du var UTROLIG!" Sa Isac og kom bort og gidde meg en klem. "Ehh.. Takk" sa jeg og smilte kjevt. "Isac, kom her litt" sa Fredi, Isac og Fredi gikk inn i stuen og begynnte å hviske. Jeg ante ikke var det var så jeg brydde meg ikke noe særlig. Når jeg satte meg ned i sofaen kom Fredi og Isac stormende bort til meg. "Emma, vi har noe vi må fortelle deg!" Sa Fredi og så pent på meg. Jeg nikket og satte meg klar til å høre hva de hadde å si. "Altså vi trenger flere dansere til Isac, så vi lurte på om-" jeg avbrøt han med å skrike og si "JAAA! SELVFØLGELIG VIL JEG VÆRE MED I CREWET!! TUSEN TAKK GUTTER!!" Ropte jeg og ga begge en klem.

"Haha, så kjekt! Vi begynner å øve på onsdag. Har du muligheter til å komme da?" Spurte Fredi og så like spent ut som meg. Jeg nikket voldsomt og ga han en til klem. Fredi smilte og gikk opp trappen. Jeg satte meg ned i sofen og hadde fullt av tårer i øynene. "Ble du glad?" Spurte Isac og satte seg vesiden av meg. "Jaa, selvfølgelig din dust!" Sa jeg på en tullete måte. Jeg kysset han kjapt på munnen og og ga han en stoooor klem.

-------------------------------------

Jeg sto nede på kjøkkenet alene og lurte litt på hva Isac gjorde oppe på rommet sitt. Kl var allerede blitt 22:26 på kvelden... Han hadde jo vært oppe der i timesvis! Han hadde sagt at jeg ikke skulle komme opp før han hadde sendt en melding, uansett hva. Resten av familien til Isac var reist på hytta... Så huset var ganske tomt!

*pling!*

Det var mobilen! Jeg hadde fått melding av Isac...

Isac: nå kan du komme opp;)

Meg: okei, gleder meg!!

Jeg gikk sakte opp trappen og sto og ventet spent utenfor døren til Isac. Jeg ventet litt med å gå inn. Jeg var spent på hva han hadde gjort her oppe på rommet i ca. Flere timer! Du vet, Isac kan finne på mye rart. Jeg tokk dørhåndtaket og åpnet døren sakte men sikkert. Jeg kom inn på rommet hans "wow!" Sa jeg og gapte når jeg så rommet. Det var strødd roseblader på gulvet fra døren og til sengen. Men det var ingen Isac å se...

Jeg gikk halveis bort til sengen og så etter han. "Isac??" Ropte jeg og så meg rundt. Ingen svar... Hva er planen hans nå da? Plutselig kjente jeg to hender rundt midjen min. Personen dro meg bort til sengen og satte seg oppå meg!

Isac...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mere??

Do you love me? { Isac Elliot }Where stories live. Discover now