Kapittel 11 ~ overnattingen

851 36 6
                                    

Tilbakeblikk: "du kan jo sove her! Jeg er også alene hjemme denne natten" jeg nikket og ga han en klem.

{ Emma's pov }

Jeg og Isac satt ennå i sofaen og så på familie gay ( aner ikke hvordan det skrives )! Det var faktisk en ganske gøy serie. Isac lå bak meg i sofaen og jeg lå framfor han. Han hadde armen rundt meg og drev å kysset meg noe innmari på kinnet! "Isaaaaaac!" Klagde jeg. "Puuuuuus!" Sa han og kysset meg igjen.

Isac....

"Isac vil ha kyss på munnen" sutret han som en liten unge og lagde Trutemunn. Jeg snudde meg rundt til han og smilte. Jeg kysset han lenge og snudde meg igjen. "Isac vil ha meeereeee" sang han. Jeg snudde meg igjen litt irritert og kysset han lengre. Jeg snudde meg mot tv'en igjen og følgte med. "Isac vil -" jeg avbrøt han " Isac vil holde kjæft" sa jeg og snudde meg til han igjen... Han smilte og sa "jeg vet du vil" jeg så rart på han og himlet med øynene.

---------------------------------------

Vi gikk opp på rommet til Isac og var klar for å legge oss begge to. Han satte seg ned på sengen og begynnte å ta av seg shorten. Nå sto jeg sikkert og stirret... "Ehh... Ja! Isac, hva skal jeg ligge i? Jeg har ikke med meg nattpusj!" Han satt en liten stund og tenkte. Til slutt gikk han bort i skapet sitt og fant fram en hvit t-shorte som var alt for stor. "Her!" Sa han og gidde meg den. Jeg smilte og gikk inn på badet til Isac. begynnte å ta av meg klærne og på den hvite t-shorten Isac ga meg. T-shorten luktet gode, snille, perverse Isac...

Jeg gikk ut fra badet igjen og sto bare i t-shorte og Truse. "Jeg fikk ikke noe å ha på meg på underkroppen" sa jeg og så på Isac som sto og så på meg i evigheter. "Det trenger du ikke heller" sa han og smilte et ekkelt blikk.

Typisk Isac...

"Men hvor skal jeg sove??" Spurte jeg og så på han med et spørrende blikk. "Her, med meg!!" Smilte han fornøyd. Jeg smilte og satte meg på sengen vesiden av han. "Elsker deeeeeg" sa han og lagde Trutemunn som vist skulle bety at jeg skulle kysse han. Jeg lente meg mot han og kysset den søte trutemunnen hans. "Son Isac, nå er jeg trøtt" sa jeg og lå meg nedi sengen. Han smilte og la seg ned han også. "God natt Emma puuus" sa han og kysset meg på kinnet. "God natt dusten miiin" sa jeg og lukket øynene.

----------------------------------------------

"Isac?!!" Jeg våknet opp av at moren til Isac satt på sengekanten og så på oss begge. OMG, så pinlig! Jeg så nervøst på Linda (moren til Isac)! "Ehh... Det er ikke sån som du tror det" sa Isac og så nervøst opp på Linda. Jepp, nå vet vi at han og var våken. "Vi to skal ta en prat etterpå" sa Linda til Isac og gikk ut av rommet...

Do you love me? { Isac Elliot }Where stories live. Discover now