Kapittel 8 ~ kysset

935 34 3
                                    

Tilbakeblikk: "isaaaaac, slipp meg need!" Sa jeg og klamret hendene mine rundt halsen hans...

{ Emma's pov }

Han berte meg ned til vannet. "Ikke tenk på det!" Sa jeg og prøvde å motstå å bli kastet ut i vannet. "Javell!" Sa han og slapp meg ned. Jeg holdt enda rundt nakken hans. "Snu deg" hvisket han i øret mitt. Jeg snudde meg sån at ryggen sto vendt mot han. Han tokk og løsnet knuten på kjolen og dradde den sakte av. "Gjett hva, vi skal bade!" Sa han når jeg hadde snudd meg mot han igjen. "Oii, oii, oii! For en overaskelse" sa jeg ( kjenn serkasmen ) og så dumt opp på han. Han smilte bare lurt og tokk hendene mine av nakken hans... Han trakk seg tilbake og begynnte å ta av seg t-shorten hans. Jeg har hørt fra noen jenter i klassen at han ikke tørr å vise seg shorteløs, eller noe sånt. Men det ikke mitt problem.

Når han hadde tatt av seg shorten så jeg litt overasket på han. Han hadde liksom ikke six-pack, men han var jo ikke sjokk heller da! Han var akuratt som alle andre gutter, Fin vanlig mage. "Jeg vet, jeg har ikke six-pack" sa han og kom smilende mot meg. "Jaja, jeg ikke den typen som bryr meg om kroppen til andre. Jeg syntes at du var fin" sa jeg og smilte det største smilet jeg fikk til. "Og jeg syntes at du var hoooooooot!" Sa han og bet seg i leppen. Jeg himlet med øynene og begynte å gå sakte ut i vannet. Jeg kjente to våte kalde hender rundt hoften min!

Isac...

Han bærte meg opp i brudestilling igjen og gikk lengre ut i vannet. "Isaaaaac!" Sa jeg og sprelte alt jeg kunne. "Du er trygg her hos meg pus" sa han og gikk enda lengre ut i vannet. "Slutt å kall meg 'pus'" sa jeg og så alvorlig opp på han. "Okei.... Puuuuuus!" Sa han og la trykk på ordet 'pus'.. "Dusten miiiiiin" sa jeg for å irritere han. "Så du ser på meg som en dust?" Spurte han. "Jepp! Ser du på meg som en pus?" Han smilte og nikket voldsomt og slapp meg. Jeg gikk noen skritt vekk fra han og la meg på svøm. "Emma!! Hjeeeeeelp!" Ropte han og holdt på å drukne. Jeg svømte det raskeste bort til han og hjalp han opp fra vannet. Jeg bærte han opp i brudestilling og lå han ned på teppet. "Isac går det bra?" Spurte jeg og lente meg over han. Han lente seg kjapt opp mot meg og kysset meg svakt på leppene. Jeg kjente en varm gnist inni meg.. Han trakk seg unna og hvisket "Puuus" og smilte et lurt blikk. "Dust! Du bare latet som om at du druknet" Sa jeg og reiste meg brått opp. "Hva var det for noe?" Spurte jeg og så overaskende bort på han. "Et kyss!" Sa han og smilte ekkelt til meg. Jeg bare himlet med øynene.

---------------------------------

Jeg satt inne på rommet mitt og tenkte på hva som kjedde i dag ved sjøen i dag. Jeg tror jeg liker han litt. Og da mener jeg at jeg liker Isac, ikke sangstjernen Isac Elliot! Men bare den vanlige søte perverse Isac. Men venner kan vell kysse de også. Ikke sant?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mere?????

Do you love me? { Isac Elliot }Where stories live. Discover now