Kapittel 14 ~ øvingen

888 37 4
                                    

Tilbakeblikk: jeg smilte fornøyd å kysset han kjapt på kinnet...

{ Emma's pov }

Guttekvelden hadde gått ganske fint! Jeg og Kristina fikk heldigvis lov til å være med. Det eneste vi gjorde var å se på film og spille. Jeg og Kristina ble hele tiden eid av Isac og Lasse i spillet...

Jaja!

I dag var det jalfall onsdag og jeg var i mitt eget hjem. Det første jeg tenkte på når jeg sto opp var øvingen jeg skulle på! Jeg gikk og tokk på meg noen lette klær og sminket meg lett. Etter jeg var ferdig med stellingen og alt det andre gikk jeg bort til Isac. Jeg banket på døren og ventet på at noen skulle komme og åpne opp. "Hei puuuus!" Sa Isac når han åpnet døren. Han så ikke ut! Jaja, jeg hadde sett han om morningene fra før av! "Heii! Jeg er klar for øvingen!" Sa jeg og hoppet av glede. "Å, ja! Det stemmer, Øvingen" sa han og så ut som om han hadde glemt det. "Ja, bare kom inn" sa han og lagde plass sån at jeg kunne gå inn. Jeg smilte vennlig og gikk inn døren. "Hei Emma! Gleder du deg til øvingen?" Sa Linda som sto og lagde frokost. "Ja, ganske" sa jeg spent. "Så kjekt! Vil du spise frokost her med oss?" Spurte hun smilende.

Jeg ristet på hodet og sa " jeg har akuratt spist hjemme, men ellers takk!" smilte jeg vennlig tilbake. "Vi går opp på rommet" sa Isac og tokk hånden min. Han dro meg opp på rommet og satt seg ned i sengen. "Såå, hva vil du gjøre på?" Spurte han meg og gidde et ekkelt blikk. Jeg himlet med øynene og sa "jalfall ikke det du tenker på" han sutret et lite sekund og sa ikke noe på en stund. "Isac og Emma, vi skal på øvingen nå" ropte Fredi nedenfra. "Okei!" Ropte Isac tilbake. Han begynnte å ta på seg noen skikkelige klær og fikset håret. Etter det satte vi oss i bilen sammen med Fredi og kjørte til der øvingen skulle være.

---------------------------------------------

Når vi hadde komt fram gikk vi inn i en stort hall. Og jeg vedder på at det var resten av danserene som sto og ventet. "God morgen alle sammen. Jeg vil bare informere dere om at vi har en ny jente i crewet! Hun heter Emma og er kjæresten til Isac, så ta henne godt imot" sa Fredi og smilte som vanelig. Alle nikket og så smilende bort på meg. Sangen startet og vi begynnte å danse.

---------------------------------------------

Etter vi hadde øvd kom alle bort og skrøt av hvor god jeg var til å danse Osv... Jeg hadde blitt kjent med de fleste og alle virket ganske greie! Nå var klokken allerede blitt 12:00! Vi hadde fått vite av Fredi at vi skulle på turnè om 5 dager så det var bare å øve! Når jeg kom hjem lå jeg meg rett nedi sengen og begynnte å tenke på at alt hadde kjedd så fort....

Hvordan jeg hadde blitt sammen med Isac...

Hvordan keg kom med i crewet...

Hvordan ting skulle bli på turneen...

Alt sammen hadde gått så utrolig fort! Jeg lukket øynene mine sakte og begynnte å sove til slutt...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mere???

Do you love me? { Isac Elliot }Where stories live. Discover now