6.

568 37 0
                                    

,,Potřebujeme víc času," konstatovala Bucky.
,,Tak poběž," navrhl Steve.

Rozeběhli se ulicí. Ve skutečnosti běžel spíš Steve a Bucky táhnul za ruku za sebou.

,,Co teď?" ozvala se potichu.
,,Teď máme asi pět minut na to, abychom vymysleli něco geniálního."

Sam měl radost. Měl radost, že konečně našel pořádnou stopu. Běžel z práce přímo za kapitánem, aby mu mohl ukázat všechny novinové výstřižky a články, co za ten týden nashromáždil. Ale hlavně jednu fotku z okraje Washingtonu DC, která by se konečně mohla projevit jako opravdový důkaz.

Steve už na něj čekal dole u dveří. Když šli nahoru po schodech, zastavil ho, a řekl mu jednu podstatnou věc: ,,Kdyby se něco stalo, nepanikař."

Podle plánu Steve zazvonil na zvonek a Bucky jim přišla otevřít.

Samova reakce byla trochu přepálená, ale naštěstí jim neomdlel. Když se mu Bucky omluvila a Steve se zapřísáhl, že už ji nikdo neovládá, začal se chovat i docela přátelsky.

Ale chtěl všechno vysvětlit. Steve mluvil, občas ho Bucky doplnila a mezitím se probírala vším materiálem, který ti dva za tři čtvrtě roku nashromáždili.

Kolem půl jedné ráno začala pokládat Stevovi hlavu na rameno a nakonec usnula.
,,Jenom jí dostanu do postele," řekl Steve spíš směrem k Jamie.

,,Popravdě, já jsem se vyděsil vážně hodně. Ale co Natasha? Pokud si to nezjistí sama, stejně přijde na to, že se s tebou něco děje," rozvíjel Sam danou situaci, ,,a až to zjistí, tak asi zburcuje SHIELD. No, a v tu chvíli jsme v háji."

,,Z toho vyplývá, že se to nesmí dozvědět."

Ale oba věděli, že lhát Black Widow je nemožné.

Dneska jsem byla na Jak vycvičit draka 3 a je to strašně cutie!

Další kapitola je na světě! Sice krátká, ale je! Četla jsem po sobě zbytek a zdá se mi to místy i docela slušně sladký... 😳

Enjoy it!
                                      Annie 💛

Takové normální ránoKde žijí příběhy. Začni objevovat