,,Tony, jsi tady?" mluvil Steve přes JARVISE.
,,Potichu prosím," ozvalo se unaveně z druhé strany.,,Takže to mám chápat tak, že tady mám schovávat tvoji holku, která je jen tak mimochodem zimní vojačka?" shrnul Tony celou absurdní situaci.
,,Vlastně přesně o to bych tě chtěl požádat."Ale když Steve odcházel ještě Tonymu zasyčel do ucha: ,,Není to moje holka. Ale jestli na ni jenom sáhneš-"
,,Rozkaz, kapitáne!"Tony věděl, že už to déle nevydrží.
,,Můžu se na to dole v dílně podívat?" ukazoval na její ruku.
Malé přikývnutí.
,,Super!"Tony došel s Bucky do dílny, zapnul si svoji oblíbenou hudbu a upozornil JARVISE, že budou potřebovat skenery.
,,Můžu? " zeptal se nedočkavě.
,,Určitě," odpověděla Bucky a bez okolků si prostě přetáhla tričko přes hlavu.Tony potichu hvízdl.
,,No teda," měl chuť prohlédnout si spíš všechny ty svaly.,,Udělala jsem něco?" zeptala se vyděšeně. Tony věděl, co HYDRA dokáže udělat, ale rozhodně nečekal, že někdy potká někoho tak rozbitého.
,,Ne, všechno je v pohodě. Vlastně je to takhle možná i lepší."
Tony si ruku prohlížel ze všech možných stran i úhlů, ptal se na otázky, které chápala jenom napůl a všechno si pečlivě zaznamenával.
,,Jé. Určitě už máš hlad, ne? Nekecej, stopro máš. Něco objednám. Pizzu? Nebo... Dala by sis čínu? Tak čínu."
Ehm ehm... Vtipné je, že moje kočinka se jmenuje Čína. No nic, je to šiblost, asi za to půjdu do pekla.
Annie 💙P. S.: Vychází nová povídka, jestli máte někdo návrh na normálnější název, nebráním se. 😏