13.

500 37 0
                                    

,,Hele hledal jsem tě a-"
Tonymu se naskytl pohled na spící Bucky opřenou o Steva, držící v ruce hromadu papírů, které z jejího sevření pomalu klouzaly na podlahu.

Steve to ještě asi nezaregistroval  a dál se prokousával nesrozumitelnými čmáranicemi, aby v nich našem něco povědomého.

Zvedl oči k Tonymu.
,,No?"
,,To se stává často, ze usne v šest večer?"
Láskyplně se podíval na Jamie po svém levém boku: ,,Je unavená."

Nějak v tu chvíli se Bucky probrala.
,,Děje se něco?" zeptala se zmateně.
,,Ne, ale asi v půl šestý jsi usnula, kočko."

Podívala se kolem sebe, jestli tam není někdo, na koho by víc sedělo oslovení kočko, potom si promnula oči a vydala  se do koupelny.

Dívala se do zrcadla na mladou ženu. Měla fialové kruhy pod očima, skelné oči a nepřítomný výraz.

Rozhodla se pro sprchu. Zavřela oči a nechala jemné kapky vody stékat po svém unaveném těle. Když se trochu probrala, rozhodla se, že si umyje vlasy.

Jamie zahučela v koupelně, takže mohl Tony začít rýpat.
,,Hele, a fakt to není tvoje holka?"

Trefa do černého. Alespoň podle Stavová obličeje, který barvou nejvíce připomínal rajče.

,,Woo-hoo! Gratuluju! Víš, aspoň ti ji nikdo nepřebere, málokdo má vkus na staré zimní vojačky z Ruska!"
Steve něco zahučel do dlaní, ve kterých se snažil schovat obličej.
,,Sorry, neslyšel jsem tě."
,,Že si můžeš jít plácnout s Natashou."

New kapitola is here! Co si myslíte, že se stane dál? Tenhle příběh pomalu končí a tohle je jedna z posledních kapitol. Mám naplánované dvě sbírky hlášek. Co byste chtěli spíš- ze školy nebo hlášky na všechno?
                                           Ann 💜

Takové normální ránoKde žijí příběhy. Začni objevovat