Okej a więc na początku naprawdę bardzo dziękuję uvam_acerbam za to że powiedział mi jak to jest, trzymaj się <3
Pomimo tego że większość ludzi myśli że to łatwe to na prawdę tak nie jest...
Bycie trans jest mimo wszystko bardzo trudne. Nie ważne czy to akceptujesz czy nie...zawsze znajdzie się ktoś kto zeszmaci cie z góry do dołu za bycie chorym, innym czy niepoprawnym.
Już pomijając to, bo opinie innych naprawdę da się znieść.
Ciężko jest budzić się rano że świadomością że kolejny dzień musisz mówić nie tą formą, ja osobiście zawsze mam wrażenie jakbym musiał udawać kogoś innego niż jestem.
No wiesz, hej Ola, co tam. A ja mentalnie w głowie mam takie: hej, jaka Ola, do kogo mówisz ?Dysforia płciowa to szmata, swoją drogą niektórzy mają mniejszą lub większą, ale ja jestem posiadaczem tej na dość wysokiej skali, gdzie prysznic biorę jak najkrócej się da, bo nie mam na sobie ciuchów i nie mogę t e g o zakryć.
Transiki też często kaleczą swoje ciała, w sensie spłaszczanie swojego ciała, bo o ile ono jest ok to powinno się zdjąć spłaszczak tak po 7 h
A ja nosiłem 24/7 przez dwa tygodnie. Nie żeby to było dobre dla mojego kręgosłupa.Transy często też mają zaburzenia odżywiania bądź psychiczne. Często głodzą się na przykład po to żeby zmniejszyć to coś na klatce piersiowej.
Jest to bardzo męczące i wyniszczające ale da się przeżyć, wtedy kiedy można być s o b ą.
Nie da się też słuchać że powinni cię zamknąć w ośrodku psychiatrycznym albo zabrać do egzorcysty za to że masz po prostu nie to ciało a na pewno każdy z nas się z tym spotkał.
Trzeba też się liczyć ze świadomością że rodzice mogą nas bardzo nie zaakceptować, trzeba się czasem ukrywać z tym wszystkim, i słuchać że "hej córka kiedy przyprowadzisz nam jakiegoś kawalera ?" Za każdym razem.
Jest to trudna sytuacja.
•••
Ok a więc nie napisałam wszystkiego o czym pisaliśmy ponieważ ten rozdział bym by bardzo długi, ale mam nadzieję że sens tego co chciałeś przekazać został utrzymany.Dodam też od siebie że to jest przykład osoby która biologicznie jest dziewczyną ale w przypadku biologicznego chłopca który jest trans jest to coś podobnego.
I to co mogę jeszcze powiedzieć to to że na prawdę można się załamać psychicznie. Jednak wiem jak to jest kiedy nie akceptuje cię rodzina...
Wyjaśnienie pojęcia
Dysforia płciowa- nie akceptowanie swojego ciałaSpłaszczak- inaczej binder, ubranie do spłaszczania klatki piersiowej.
CZYTASZ
⭐♦ŻYCIOWE HISTORIE♦⭐
Randomno co tu mówić....po prostu prawdziwe i życiowe historie ( ͡° ͜ʖ ͡°) UWAGA MOGĄ WYSTĄPIĆ -przeklęstwa -gejowskie opowieści -głupie pierdolenie -pedof.....dziwne historie ( ͡° ͜ʖ ͡°) zapraszam ( ͡° ͜ʖ ͡°)