MAMO JESTEM PUNK

11 2 0
                                    

Well....poprosiłam pewną osobę aby opowiedziała mi o subkulturze punków. I o tym właśnie jest ten rozdział.

Zacznijmy od wyjaśnienia pojęcia punk, punk z angielskiego to coś gnijącego, nieświeżego lub psującego się. Na początku punkami były nazywane zespoły które grały słabą muzykę tzw. zespoły garażowe.

W kolejnych latach punkami zaczęli być nazywani ludzie przeciwstawiający się władzy.
I to właśnie znaczy to słowo.
Punk to osoba która jak to potocznie sie mówi "ma w dupie zasady i władze".
Urządzają imprezy tam gdzie nie można, piją w miejscach publicznych, ubierają się dość nieprzeciętnie.

W Pankach każdy jest równy.
Nie ważne czy jesteś gejem, lesbijką, hetero, słuchasz rapu, metalu, rocka, jesteś czarny, biały czy innego pochodzenia. Każdy jest równy, niezależnie kim jest i jakie ma wyznanie.

Teraz coś od osoby która pochodzi z tej subkultury.

"U punków nie ma jakiegoś lidera, wszyscy jesteśmy tacy sami. Każdy z nas jest równy, dużo z nas pochodzi z równych państw, jest innych wyznań i orientacji. Razem sie bawimy, słuchamy muzyki, rozmawiamy i rozmawiamy o zainteresowaniach.
Każdy z nas jest inny ale tak naprawdę jesteśmy tacy sami"

Stwierdziłam że będą dalej historię ale bardziej tematyczne i innych ludzi a nie będę gadać ciągle o sobie xD
Mam nadzieję że ta książka będzie lepsza niż jest.
+Dziękuję Kamilowi za to że troszkę mi napisał o jego subkulturze.
Musiałam się trochę wysilić ale udało mi się dowiedzieć tego czego chciałam.

⭐♦ŻYCIOWE HISTORIE♦⭐Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz