Ostatnio zauważyłam....XDD ostatnio lol chyba iles miechów temu, miałam zrobić o tym rozdział ale tak....no nie oszukujmy sie nie chciało mi się i tyle xD. Ale dobra przejdźmy do rzeczy.
Wśród 10- latek panuje bardzo ciekawy trend...bycie homo albo bi jest bardzo popularne wśród 10 letnich dzieci które za dużo się naoglądały Kasi, Martyny i Alex'a (pozdrawiam, super osóbki <3) i teraz jak Alex jest trans to dzieci też muszą być....boże ludzie, samo to że mogą się pochwalić że są osobą ze społeczeństwa tęczy i geji już daje im +50 do zajebistości.
Na Instagramie em podajże Martynki, kiedyś zapytała cytuje "kto już po comming out ?" No i te dzieci "JA !!!" ja (l)gbt" "JA DKSBXDJJS".
Ja też....ostatnio siedziałam sobie w pokoju a moja mame byla w kuchni. No i ja tak się dre "MAMO JESTEM GEJEM !!!"...nie byłam trzeźwa spokojnie na czysto bym tak nie zrobiła. A ona że mnie już do reszty pojebało X,DD...właśnie dlatego nie chodzi się ze mną na imprezy, trzeźwy nie wrócisz :,).
A więc START HOMOFOBII będziemy strajkować przeciwko identyfikowaniu się w młodym wieku, a tak serio to ja rozumiem. Jak ktoś tam jest nie wiem wybrał se jedną z nie wiem ilu tam jest orientacji to ok....ale kurwa nie chwalcie się tym gdzie się da...bo to mnie wkurwia, i nie tylko mnie :)
Taka rada na przyszłość "nie każdy chce ci zaglądać do łóżka, nie wszyscy muszą wiedzieć z kim się całujesz, a tym bardziej większości ludzi to nieinteresuje :)"
CZYTASZ
⭐♦ŻYCIOWE HISTORIE♦⭐
Rastgeleno co tu mówić....po prostu prawdziwe i życiowe historie ( ͡° ͜ʖ ͡°) UWAGA MOGĄ WYSTĄPIĆ -przeklęstwa -gejowskie opowieści -głupie pierdolenie -pedof.....dziwne historie ( ͡° ͜ʖ ͡°) zapraszam ( ͡° ͜ʖ ͡°)