Parti

99 12 0
                                    

-Beril-

 Nefes'in uzun ısrarları sonucu geldiğim havuza şöyle bir göz gezdirdim. Gözlerim kahverengi gözlerle birleşince bana dünü hatırlattı. Hemen kafamı çevirip umursamıyorum havalarına girdim ama yandan göz ucuyla kesiyordum. Yine yanında Kelly vardı ve Kelly ona biraz fazla yakındı. Çok yakın. Çok çok yakın. Ve işte Kelly jace'in kucağına biner. Sanırım kendini affettirmek için yine şu orospuluklarını yapıyordu ve jace'in de bu durumdan şikayet eder gibi bir hali yoktu. Jace'e sürttüğün o götünü tuvallette sıçarken fareler yer inşallah.

 "Kızım napıyorsun? Madem çocuğu kıskanıyorsun bu kadar belli etme bari" Nefes'in sesiyle kendime geldim ve ona döndüm.

 "Ne kıskanması ya neresini kıskanacağım onun. Benim neyim oluyor ki hem sen kendine bak iki saattir Nicol'le yanındaki kıza bakıyorsun farketmedim sanma" Meydan okur gibi tek kaşımı kaldırdım.

 "Ben ne bakcam be sadece dalmışım." Biraz endişelenmişti.

 "Eminim öyledir." İnanmamış gibi kafamı hızlı hızlı aşağı yukarı sallladım.

 "Of Beril kalk hadi biraz yüzelim" dedikten sonra ayağı kalktı. Bende kafamı tamam anlamında sallayıp ayağı kaktım ve atlama rampasının oraya doğru yürümeye başladım.

 Ov baya yüksekmiş yaa. Ben burdan atlamaya tırsarım şimdi biraz. Of Kelly ile jace de bakıyor aşağıda inemem ki şimdi. Neyse atlicaz artık. Bari biraz zıplimde oyalanırım belki. Sırf şu kelly ye gününü göstermek için atlıyorumya neyse. Ya bismillah.

 İşte çubuk gibi süper atladım. korkulcak kadar kötü değilmiş sadece aşağı düşerken içim gitti o kadar. Havuza atladıktan hemen sonra bir kız çığlığı duydum.Kelly. Hemen yukarı çıkıp baktığımdaysa sırılsıklam olmuş jace ve kelly karşımda duruyor. 

 ...

 "Nefes gülme artık!"

 Ben Nefes'e gülme dedikçe o daha çok gülüyordu. Tamam bencede kelly'ye iyi olmuştu ama üstüme atlaması o kadar da iyi değildi. Tabi ki kendimi savunabilirdin hatta o silikon memeliyi iyi bir benzetirdim ama kelly tam üstüme atlicakken jace durdurmuştu.

 "ahaha ta-tashdghsmam a-am-ama sjkahalhda ç-çok komi-mikti yaa" Gülmekten konuşamıyordu bile!

 Bende Nefes'e kızgınlığımı belirtmek için kalkıp mutfağa gittm ve dolaptaki dondurmalardan birini alıp yemeğe başladım. 5 dakika sonra geldiğinde sonunda sakinleşmişti.

 "Tamam ya özür dilerim" dudaklarını büzüp yavru panda bakışı attı.

 "Tamam Nefes sorun değil ben dışarı çıkyorum" Diyip yukarı çıkmaya başladım.

  Peşimden gelmesi gecikmemişti.

 "Nereye gidiyorsun Jace'le mi buluşcaksın?" diyip piç smile yaptı.

 "Hayır hava alcam biraz" ona baygın bakışlarımı atıp dolabımın karşısına geçtim.

 "Ayrıca bana jace jace diyip duruyorsun ama sen de Niocol ile pek ilgilendin bakıyorum" tek kaşımı kaldırıp ona baktım.

 Bakışlarını yere eğip "Yani hoş çocuk ama sanırım sevgilisi var"

 Yanına gidip elimi omzuna koydum "Hemen öyle düşünme kardeşi kuzeni falanda olabilir işin aslını öğrenmeden üzme kendini"

 Başını kaldırıp gülümsedi "Haklısın inşallah akrabası falan çıkar ama nasıl öğrenebilirim ki" son kelimeleri söylerken yine yüzü düşmüştü.

 Aklıma gelen fikirle gülümsedim.

 "Kumsalda cumartesi salı ve perşembe günleri akşam verilen partileri hatırlıyor musun?"

 "Evet?"

 "Peki öyleyse bu akşam partiye gidiyoruz" diyip tekrar dolabıma yöneldim.

 Dolaptan kot şort ve toz pembe tişörtümü aldım. son olarak alt taraftan beyaz converselerimi de alıp giyinmeye başladım. Saçımıda taradıktan sonra evden dışarı fırladım.

 Bİraz yürüdükten sonra dinlenmek için ilerde köşede gördüğüm kafe de oturmaya karar verdim. Kafeye doğru ilerlerken sokağın başında kelly'yi ve jace'i gördüm. Meraktan daha önce hiç yapmadığım bir şeyi yapıp duvarın arkasına saklandım ve onları izlemeye başladım. Eminim daha sonra bundan deli gibi utanacaktım.

 "Neden Jace yeterince ihtiyaçlarını gideremiyor muyum? Neden şimdi durduk yere-" Kelly'nin sözünü jace kesmişti.

 "Of kelly anlamıyor musun sıkıldım senden istemiyorum artık. Hadi kendine iyi bak bi daha da beni rahatsız etme" dedikten sonra Kelly oturup ağlamaya başladı ama Jace onu takmayıp ters istikamete doğru yürüdü.

 Bende bir süre daha bekledikten sonra geldiğim yöne doğru yürümeye başladım. Ne düşüneceğimi bilmiyordum. Acaba Jace'le ben. hani olurda bir şeyler yaşarsak benide böyle sıkıldım diyip terk eder miydi? Beni kullanır mıydı?

...

 Eve geldiğimde Nefes durgun halimden bir şey döndüğünü anlamıştı ama anlatmak istemediğimi söyleyincede ısrar etmemişti. Bende şimdi hazırlanmak için dolabımın karşısına geçmiş elbise arıyordum.

 Sonunda açık mavi straplez taşlı bir elbisede karar kıldım. Elbiseye uygun ayakkabı çantayı da bulduktan sonra aynanın karşısında kendime sade bir makyaj yaptım. İşte şimdi hazırdım.

 Aşağı inip Nefesi beklemeye başladım. Sonunda geldiğinde ona baktım gerçekten çok güzel olmuştu. Çok beklemeden evden çıkıp partiye doğru ilerlemeye başladık.

 Etrafa göz gezdirdiğimde partinin ne kadar kalabalık olduğuna görd-

 Bir dakika! bir dakika!

 Kenarda güzel kıvrımlı esmer bir kızla öpüşen Jace miydi yoksa ben mi yanlış görüyordum!

 Multimedyada Beril'in giydiği elbise var :D

Bulutlar Kadar Sonsuz YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin