Fotoğrafın solundaki Nefes sağında ki Beril..
-Beril-
Çok huzurluydum. Sonunda okul bitmiş Nefes ve ben Miami ye tatile gideceğimiz günü iple çekiyorduk. gitmemize henüz iki gün vardı ama çok heyecanlıydım. Şimdiden eşyalarımı toplamaya başlamıştık. Bavulumu hazırlayıp kenara koydum sonra tekrar açıp kontrol ettim. Bunu beş kere falan tekrarladıktan sonra aşağıya Nefes'in yanına indim. Ah tanrım yine mükemmel yemekler yapmıştı.
"Hey, biri yine döktürmüş bakıyorum" diyerek önce Nefes"in yanağından pat diye öptüm sonra masaya oturup sofrada ne varsa tabağıma doldurmaya başladım.
"Heyecandan kafamı dağıtcak bir şeyler yapmam lazımdı Berilcim." dedi gülümseyerek. O da benim gibi heyecanlıydı tabi.
"Valla bence çok iyi yapmışsın eğer her heyecanlığında böyle yemek yapcaksan, seni kendim bizzat heyecanlandırmak için elimden geleni yaparım" dedim. ağzım dolu olduğu için biraz zor konuştum. Ben yemekleri ağzıma doldurmaya devam ederken o da kıkırdayarak karşılık verdi.
bir süre daha konuşup sohbet ettikten sonra sofrayı toplayıp kaldırdık. Sonra bir fim koyup izlemeye başladık. Ben tabi esnemeye başlayınca Nefes te esnemeye başladı bizde filmi kapatıp odalarımıza ayrıldık.
Nefesle birlikte yaşıyorduk ve evimiz yeterice -aslında iki gence göre fazlasıyla büyük bence- büyüktü. Odama girdim. kendimi çift kişilik yumuşacık yatağıma attım ve gözlerimi kapattım.
Sabah gözlerimi zorlukla açtım ve yataktan kalkıp kendimi direk banyoya -kendi banyom- girdim. Üstümdekileride çıkarıp hemen ılık suyun altına girdim. Avakadolu şampuanımı ve avakadolu duş jelimi de sürdükten sonra durulanıp çıktım. Saçlarımı kurutup üstümede rahat bir şeyler giyip hemen aşağı indim.
Nefes daha uyanmamıştı bende bunun üzerine sinsi planımı yaptım ve bardağa su doldurup tekrar yukarı çıktım. Tahmin ettiğim gibi hala uyuyordu. Yanına yaklaştım ve acımasızca bardağı suratına döktüm. Anında yataktan fırlayarak n'olduğunu anlamaya çalışırcasına etrafına bakınmaya başladı, o şaşkın hali o kadar komikti ki kahkahayı bastım. o da yataktan fırlayıp üzerime çullandı ve gıdıklamaya başladı. Nefes beni bıraktıktan sonra gülmekten akan gözyaşlarımı silerken Nefeste gülmeyi kesmek için derin derin nefes almaya başladı. Sonra o da duşa girince kahvaltıyı hazırladım. Beraber kahvaltıyı yaptıktan sonra ikimizde biraz gezneye karar verdik.
Eve döndüğümüzde ikimizde çok yorgunduk bu yüzden erkenden yatmaya karar verdik. Odama çıktım ve yatağıma sırtüstü uzanıp hayal kurmaya başladım yarın Miami ye gidicektim ve yanımda en sevdiğim insanla beraber. Bunu düşünüp huzurla kendimi uykuya bıraktım.
Sabah kulağımın dibinde çalan iğrenç alarm sesini susturup yataktan kalktım. Mutluluğum uykuma baskın gelerek sevinçle evin içinde bağırıp koşmaya başladım.
"NEFEEEESSS NEEEFEEESS NEFES!!!"diye bağırarak odasına daldım üzerinde zıplamaya başladım.
"noluyo be?" diye yarı uyur vaziyette suratıma bakmaya başladı.
"Dur bakim n'olabilir, heh buldum MİAMİ YE GİDİYORUZ!" artık heyecanıma engel olamıyordum. Nefes'te gideceğimizi hatırlayıp hemen canlandı ve sırıtarak deli gibi "BEKLE MİAMİ BİZ GELİYORUZ!" dedi ve tekrar sırıtarak banyoya girdi. Bende hemen odama dalıp banyoya girdim.
Çıktığımda saçımı kurutup taradım. Dolaptan kot pantolonumu ve tişörtümü alıp giydim. çantamı ve bavulumu da alıp çıktım. Aşağıda Nefesi beklerken telefonumla oynamaya karar verdim. Aşağı indiğinde "Hele şükür" diye söylendim. O da gülerek "Hadi Beril geç kalıcaz hemen gidelim" dedi. Şort ve tişört giymişti. saçlarını da düzleştirmişti ve oldukça güzel görünüyordu.
Vakit kaybetmeden hemen uçağa yetiştik. Uzun süren yolculuğun ardından geldik Nefes'in babasının tuttuğu arabaya bindik ve hemen gideceğimiz eve doğru yol almaya başladık. Yaklaşık 1 saat sonra gelmıştik. Ve burası normal bir evdi ve kumsala çok yakındı. Ben eve bayılmıştım harika gözüküyordu. Nefesle eşyalarımızı yerleştirdikten sonra duş alıp tekrar odama gittim. odam cok güzeldi beyaz ve mavi tonlarıydı çok sevmiştim. saçımı kurutup taradım ve bir şort la tişört giydim. Ayağıma da vanslarımı geçirip odamdan çıktım. Nefes'in banyo yaptığını düşündüğüm için ona not bırakarak kumsala ilerledim. çok kalabalık değildi. Hemen boş gözlerden uzak bir yer bulup oturdum. kulaklıklarımıda takarak miami nin kokusunu içime çektim. Bir süre sonra sıcaktan canım limonata çekti ve kendime bi limonata aldım. Yürürken bir anda bir kız önüme çıktı ve limonatayı onun üstüne döktüm. Sevgilisiyle öpüşüyordu ve ben onun üstüne limonatayı dökünce öpüşmeyi bırakıp sinirli gözlerini bana çevirdi neredeyse beni dövecek gibiydi. korkudan napacağımı bilmez bir şekilde kekeleyerek-tabi ingilizce bir şekilde ingilizce gayet iyi biliyordum- "be-ben ö-özür dilerim" dedim.
Ben ne olduğunu anlamadan bağırıp çağırmaya başladı. Bende sinirlenmiştim ama bir şey dememe fırsat kalmadan sevgilisi onu uzaklaştırdı bende rahat bir nefes aldım ve eve doğru yürümeye başladım.
Eve geldiğimde Nefese aldırmadan odama girip yatağımda sırtüstü yattım. Miami geldiğim için çok mutluydum ve bu salak çift yüzünden mutluluğumu bozmayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutlar Kadar Sonsuz Yaz
Teen FictionSonunda okul bitti, tatil geldi. 3 ayımızı geçirceğimiz tatil köyü ayarladı. Ee o zaman hadi tatil başlasın!