Part-4

1K 140 53
                                    

စြန္​႔ပစ္​ခံရတာ အက်င္​့ပါၿပီးအထူးအဆန္​းမဟုတ္​​ေတာ့​ေပမယ္​့ ဒီတစ္​ခါ​ေတာ့မတူဘူး ...

အရင္​လူ​ေတြတုန္​းက ခ်စ္​တယ္​မ​ေျပာဘဲစြန္​႔ပစ္​တာမို႔ ခံသာ​ေပမယ္​့ Kim Chenက​ေတာ့ ခ်စ္​တယ္​​ေျပာၿပီး အျမတ္​တႏိုး ဆုတ္​ကိုင္​ထားမိတဲ့ လက္​တစ္​စံုကို ​ေဆာင္​့႐ုန္​းသြားပါတယ္​ ။

ပိုနာက်င္​တယ္​ ပိုအထီးက်န္​တယ္​
အစြန္​႔ပစ္​ခံေနက်​ေပမယ္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​ဒီတစ္​ခါ​ေတာ့ အထိနာခဲ့ပါတယ္​ ...
                                            Wu Yifan       

                          ❤Believe❤

" ညကအျပင္​မွာ အိပ္​တာလား "

အိမ္​ထဲဝင္​ဝင္​ခ်င္​း မွာပင္​ ဦး​ေလးက ဧည္​့ခန္​းစားပြဲမွာထိုင္​ကာ ​ေရ​ေႏြးၾကမ္​း​ေသာက္​ရင္​း သတင္​းစာဖက္​​ေနတာမို႔ မ်က္​ႏွာခ်ိဳ​ေသြးရင္​း ...

"​ေမးစရာ႐ွိတယ္​ ဦး​ေလး "

"​ေမး​ေလ "

" ကြၽန္​​ေတာ္​ မိတ္​ဆက္​​ေပးခ်င္​တဲ့လူ႐ွိ​ေနၿပီဆို ဦး​ေလးလိုက္​​ေတြ​႕​ေပးမွာလား?"

ျပဳစုပ်ိဳး​ေထာင္​ ၿပီး အရိပ္​တၾကည္​့ၾကည္​့ နဲ႔ ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ခဲ့တာဟာ မ​ေန႔တ​ေန႔ကလိုမ်ိဳးထင္​ကာ ...
သူ႔လက္​ထဲ​ေပြ႔ခ်ီခဲ့ရတဲ့ ​ေမြးကင္​းစက​ေလးငယ္​​ေလးရဲ႕ ​ေသး​ေကြးႏူးညံမႈ​ေတြကလဲ အခုထက္​ထိခံစား​ေနရ​ေသး​ေပမယ္​့ ...
သူ႔မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕က ​ေကာင္​ငယ္​​ေလးဟာ ​ေယာက်္​ားသားတစ္​ဦးအျဖစ္​အရြယ္​​ေရာက္​လာလ်ွက္​ ...
​တစ္​ဦးတည္​း​ေသာ ​ေသြးရင္​းသားရင္​း​ေလးမို႔ ဘယ္​လိုထိခိုက္​လြဲမွားမႈမ်ိဳးကိုမွ မခံႏိုင္​တာ​ေတာ့ ထို​ေကာင္​​ေလးနားလည္​မည္​မထင္​ ...

" အခု​ေလာ​ေလာဆယ္​​ေတာ့ ပြဲဦးထြက္​ဖို႔ ကိစၥအရင္​ အာ႐ုံစိုက္​ရ​ေအာင္​ က်န္​တာက​ေတာ့ ​ေနာက္​မွ​ေပါ့ ။ အ​ေနအထိုင္​လဲဆင္​ျခင္​ရမယ္​ဆိုတာသိတယ္​​ေနာ္​ ။ ၿပီး​ေတာ့ ​ေနာက္​​ေန႔​ေတြအျပင္​ထြက္​မအိပ္​နဲ႔ သီခ်င္​းဆိုမယ္​ဆို လည္​​ေခ်ာင္​းက ဘယ္​​ေလာက္​အ​ေရးႀကီးလဲ မင္​းကပိုသိတာမို႔လို႔ အိပ္​​ေရးပ်က္​မခံနဲ႔ "

BELIEVE Onde histórias criam vida. Descubra agora