⚛️Kapitola 12⚛️

9 1 0
                                    

Midnightin ÚP:
"Rychleji! Rychleji! Ještě rychlejc!" onstruktovala jsem Genji, když jsme trénovaly s našimi RoyalPowers. Měla jsem stále zvedlou pravou ruku a Genji se měla promněňovat co nejrychleji v pro mě překvapivé věci, jakmile by se jí to povedlo, bylo jejím úkolem mě povalit na zem, ale zatím nic. Ne, že by byla Genji špatná, jen jsem déle přenovala.
"Ugh!" zuřila Genji, když už se postupně proměnila asi v deset zvířat - posledním byl králíček, ale ni jednou se jí nepovedlo mě dostatečně překvapit.
"To nejde!" naštvaně pronesla po chvíli a šla si sednout na lavičku, sledujíce hvězdy.
"Nikdo neříkal, že to bude jednoduché," usmála jsem se a sedla si k ní.
"Ale taky ne, že to bude tak těžký, kdo tě vůbec naučil takhle používat svojí RoyalPower?" zeptala se Genji.
"No, řekněme, že jsem měla dobrého učitele," pokračovala jsem a zahleděla se na hvězdnou oblahu nad námi, potom jsem se postavila, Genji se změnila v hada, ale já se stihla podepřít a nedopadla jsem.
"Dobrý,"ušklíbla jsem se a vyrazila ke dveřím dovnitř, "ale mám takový pocit, že za patnáct minut vyrážíme zkontrolovat Ťufíkovy příbuzné."
"Pravda," slyšla jsem Genji, jak se přeměnila nazpět do své lidské podoby a brzy jsme obě stály v portálové místnosti, kde na nás již čekali ostatní.  
"Připraveni?" zeptala jsem se,

Liptoňáci Season 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat