⚛️Kapitola 11⚛️

6 2 0
                                    

Midnightin ÚP:
Vzhledem k tomu, že se stále snažím zpracovat co se dělo včera večer a mám nutnou relaxaci - zdá se, že Medůza mi přetrhala pár šlach... - tak jsme se rozhodli nechat si týden na odpočinek.
Seděla jsem na pohovce a sledovala s Yui Hobbita, protože prostě Bilbo... je roztomilej...
"Lol, Azog v týhle scéně jenom jako 'jej jsem nepirazitelnej' a potom jenom, 'shit ten trpaslík mě porazil'," smála jsem se a Yui přikyvovala.
"Hej a teď Thorin jenom jako 'bitch im fabulous'," pokračovala Yui - momentálně jsme komentovali tu scénu po Balinově vyprávění v prvním díle.
"No, já bych řekla spíš: 'im majestic bišššš'," s čímž Yui souhlasila.
"Hodláte trávit celý den sledováním těch filmů?" ozval se odedveří Ayato.
"Maraton, jednou za čas si ho musíme dopřát," pokrčily jsme obě rameny.
"No, já jen, že všichni ostatní už jsou pryč," pokrčil rameny zase on.
"A kam šli?" zeptala se Yui a strčila si do pusy hrst popcornu.
"Genji šla s Hakiro - vlčicí - k veterináři, Hakiro - holka - šla do obchodu s Vivian, Ezio je teda zalezlej u sebe, ale nedivím se, když všichni víme... a Judal někam zmizel," pokračoval.
"Pravděpodobně někde žere broskve," mávla jsem rukou, "to dělá 90% svého volného času."
"Hele Yui, víš, že máme od tří to kino, že jo..." připomínal Ayato.
"Jj, budu připravená, neboj," zvedla se a dala mu pusu na tvář.
"Jak myslíš, ale už je 14:50," ušklíbl se Ayato, na čež Yui vystřelila do pokoje. Ušklíbla jsem se.
"Je půl jedenáctý," zvedla jsem na něj obočí.
"Pšššš," mrknul a já pochopila. Pravděpodobně pro Yui něco naplánoval.

Yuin ÚP:
Vyrazula jsem do pokoje, aniž bych si všimla, že je stále poledne, hodila jsem na sebe růžovou hlenku s černým diamantem a černé džíny, vlasy si hoila do drcku a na make-up jsem použila růžové stíny, přes ramena jsem přehodila bílý sveřík a na nohy nasadila bílé ťapky. Do ruky jsem popadla předpřipravenou kabelku (černobílá, s růžovými diamanty) a vyběhla ven, když jsem si všimla času na troubě a zmateně jsem se otočila po Ayatovi.
"Co?" divila jsem se.
"Tak jdeš?" zeptal se a vztáhl ke mně ruku.
"OK..." podezřívavě jsem navízenou ruku přijala a vyrazili jsme.
"Co se děje, proč už jdeme, když ani není dvanáct?" divila jsem se.
Místo odpovědi mi v ruce přistál lístek.
"Mezinárodnim festival hudebnikch umněmí a tance? Kde a jak jsi tohle vyhrabal?" překvapně a nadšeně jsem mu skočila okolo krku.
"Mně neděkuj, na ten nápad mě přivedla Vivian," ušklíbl se.
Na fesťáku toho bylo fakt, FAKT hodně a bylo to strašně fajn, koupila jsem si merch se svým oblíbeným interpretem a dokonce jsem se nějak dostala do jedný soutěže - kterou jsem na plný čáře vyhrála a tím jsem získala čokoládu a medaili (MUHAHAHAHAHA!).

Eziův ÚP:
"It's gettin' louder now! It's gettin' louder now! Don't make another sound!" zpíval jsem si a montoval jedni z posledních součástek na mém hovém robotovi, používal jsem Ťufíkovu hlavu jako židli a jemu to vůbec nevadilo. Montoval jsem zetovna jednu světelnou součástnu a se sprejem za pasem jsem pomalu tvořil celé dílo. Už budu mít brzo hotovo a pak můžu dokončit tu věcičku pro Vivian, která je poslední dobou trochu přešlá...

Hekiřin ÚP:
Byly jsme v supermarketu, já jsem vážila broskve (nějakou spotřebu máme...) a Vivian vybírala Eziovi oblíbené banány.
"Ach jo," povzdechla si uprostřed vybírání, když už sahala po třetím trsu.
"Co je, dneska nějak nesvá?" zeptala jsem se, nalepila na brokve lísteček s jejich váhou a cenou, vkládaje je do košíku.
"Přijde mi, že Ezio se mi vyhýbá a tak. Myslíš, že už mě nemiluje?" zeptala se smutně Vivi.
"Ale prosimtě, jestli se ti vyhýbá, tak to má k tomu dobrý důvod. Určitě se všecko brzy dozvíš, uvidíš, Genji se mnou taky tři dny nemluvila, když pro mně vyráběla tuhle dýku," uklidňovala jsem jí a opatrně jí ukázala dýku pod svou košilí, tady se nesmí nosit zbraně, ale je lepší mít vždycky něco po ruce...
"Možná máš pravdu," usoudila Vivian a usmála se, trošku.
"Určitě, kdyby se dělo něco špatného, Ezio by ti to řekl, co ho znám, tak vím, že je to špatný lhář a tajemství si moc dělat neumí," poklepala jsem Haki a rameni a otočila se k těm banánům, "takže který?"

Liptoňáci Season 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat