🤸🏼‍♀️Narozeninový speciál🤸🏼‍♀️

5 1 0
                                    

Midnightin ÚP:
Dobře, plánovali jsme útok na Al-thamen, ale ukázalo se, že kvůli jistým eventům to budeme muset odložit😏. Začátkem týdne jsme se počali vyhýbat Yui a taky jsme jí znepřístupnili její vlastní pracovnu, za což nás měla sto chutí zaraždit, ale spíš byla smutná, což nám nebylo jedno, ale muselo to být. Jinak nebude to správné překvapení.
Celý den jsme vyráběli dekorace (no, více méně jsem dělala tvary z krystlů a měnila jejich barvu), všechno jsme zakryli a uprostřed jsme otevřeli růžový portál do jedné jeskyně, ze které jsme udělali křišťálovou jeskyni a uprostřed byl obrovský kruhový prostor jako stvořený pro taneční parket, nebo bruslařský ring! Než jsme se rozhodli, jak využijeme prostor, rozvrhli jsme občerstvovací stanici a do zadní části jsme umístili obrovský krastal, který byl otvírací a dutý, takže jsme do něj nacpali dárky a jeden special dárek.

Nakonec jsme rozhodli pro bruslící ring, já a Judal jsme zamrazili podlahu a Hakiro měla fajn nápad:
Nacvičíme si taneční sestavu a ukážem jí ji až přijde, ale budeme v maskách a na konci rozsvítíme ten krystal, sundáme sk masky a zavoláme:
"Všechno nejlepší Yui!"
Všichni tento návrh přijali s aplaousem, jenže to znamenalo další nákupy...
A ještě ke všemu oblečení...
Chudák Ezio...

Hned večer jsme začali zkoušet, ukázalo se taky, že Judal neumí bruslit (😏😏Muhahaha!), ale tomu se vlastně není co divit, když vyrůstal v Kou a tam nesněží...
Takže jsme ho začali učit a všichni jsme se shodli, že nám bude spíš dělat technika a taky barmana, taky DJ...
Začali jsme holky týmem, kam se počítám já, Vivian a Hakiro, Genji se přidala ke klukům, protože jí to víc sedělo.
Musí se uznat, že trénink byl pořádná dřina, hned na začátku se nám povedlo se pořádně omlátit od zem a taky jsme rozpůlili bruslema jeden kabel.

Dalšího dne jsme pokračovali, tým kluci + Judal zatím zabavovali nějak Yui, který bylo všehno nějak divný, ale zdálo se, že to moc neřeší. Díky bohu!

Trénovali jsme jako o život i s klukama. Byla to dost makačka. Ale myslím, že ve výsledku jsme to zvládli. Co se týče oblečení, kluci budoumít černé kalhoty, brusle, černou košili a jednoduchou masku stejné černě, kravaty dle výběru a holčičí kostým jsme právě vybírali. Vivian byla pro jeden růžový s volánky, ale dle mého názoru se trochu moc podobal něčemu jinému a navíc by mně, ani Hakiro neslušel. Hledali jsme tedy dál, Haki se pak rozhodla pro jeden tmavomodrý, ale ten nebyl nic moc pro Vivi, jak se tam tak hádaly, zahlédla jsem absolutní poklad.
"Vážení," vyrušila jsem je a vytáhla:

 "Vážení," vyrušila jsem je a vytáhla:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Wow," souhlasila Vivan.
"Ale to mi nebude slušet," protestovala Hakiro.
"Neboj, vezmu si tě do parády," ušklíbla jsem se. Po menším přemlouvání jsme zakoupili a v dalším obchodě rychle vybrali masky:

 Po menším přemlouvání jsme zakoupili a v dalším obchodě rychle vybrali masky:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Teď jsme ready!

24. 1. jsme byli připraveni, poslední generálka A byli jsme připraveni, cestu pro Yui jsme vymysleli delší a tak, aby měl Ayato dost času se převlíct, protože jí navede dál.

Yuin ÚP.:
Seděla jsem na gauči, když jsem uslyšela divné zvuky, má přirozená zvědavost ode mě dostala to lepší a šla jsem prozkoumávat.

Šla jsem za zvuky, až jsem zjistila, že jsou z mojí pracovny, na chvíli jsem posmutněla, ale pal jsem si všimla, že dveře jsou na škvírku pootevřené.
"Aha! Mám vás!" zavolala jsem a rozrazila dveře. Jenže uvnitř nikdo nebyl, jenom růžový portál a kolem něj svítící krystaly, růžové taktéž, ty tvořily cestu dál. Známe se vážení, teď už mi bylo jasné, že těch 7 inteligentů je zase v průšvihu. Ach jéje.
Vyvolala jsem si luk a vyrazila dovnitř. Procházela jsem dlouhými chodbami podobných krystalů, po cestě jsem našla Luku, který mi vysvětlil, že ti idioti dělali nějaké divné rituály a budou potřebovat pomoct. Nabrali jsme i Lili a pokračovali, začala jsem se o ně bát. Jsou to taková trdla...
Dorazila jsem do velkého sálu, nebo jsem si myslela, že je velký, protože sem světla už nedosvítila a předemnou byla tma, připravila jsem si šíp, když se najednou rozsvítily tři krystaly a posvítily na tři postavy ve středu. V tu ránu začala hrát hudba.

Trojice dívek, jak jsem si stačila povšimnout k sobě vstáhla ruce a jakmile začala Hudba začaly jezdit kolečka různými směry, pak se oddělily a jedna uprostřed dělala triky a dvě vzádu tleskaly, pak začal refrém a objevili se tam nějací klui, kteří dělali trik ve dvojicích se těma tleskajícíma a tleskala ta jedna.
U "Grab a cop..." se přidala i ta třetí, pak chvíli jezdili před ostatními, až jsem se divila nad všema zvedačkama a jak to měli dobře sjeté.
"Wow, kdo to je," zašeptala jsem, najednou se tu objevil další kluk, kousek odemně a natáhl ke mně ruku, měl na sobě černou košili akalhoty i brusle stejné barvy, taky červenou kravatu, červené vlasy a masku bravy černě. Stačil jeden pohled do očí a hned jsem věděla. Vesele jsem nabízenou rukou přijala a jakmile jsem vstoupila na led, tak se mi na nohách objevily krásné krasobruslařské brusle, které mi úžasně padly, v tom začal poslední refrém, jezdila jsem tam s nimi a začala se dokonce smát, těsně před konce jsem byla roztočena uprostřed a jakmile jsem se dotočila, písnička skončila a proti mě obrovský svítící krystal, ve kterém jasně něco bylo a okolo něj ti tanečníci. Postupně si sundali masky, odhalujíce:
Genji
Hakiro
Ezia
Vivian
Midnight
A
Ayata.
"Všechno nejlepší Yui!" zakřičeli všichni z vesela najednou a otevřeli krystal, vevnitř byly dárky a a A

 "Všechno nejlepší Yui!" zakřičeli všichni z vesela najednou a otevřeli krystal, vevnitř byly dárky a a A

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tohle!
Midnight udělala nějaké kouzlo a ten obleček se vymněnil za mou obvyklou róbu. Vesele jsem se otočila na ně, slzy v očích.
"Díky," zašpitala jsem a už jeli za mnou s úsměvy na obličeji.
Zaslechla jsem, jak Genji šeptá Hakiro:
"Proč brečí?"
A já se musela rozesmát, rychle jsme se smáli všichni, byla to nakonec dost kouzelná oslava, dostala jsem nové náčiní do tělocvičny, skicák, album svého oblíbeného interpreta, lístky na jedno mistrovství, kam jsem se vždy chtěla podívat, krásné šperky a ještě další. Všichni jsme se bavili a, no, řekněme, že alkohol tak nějak nechyběl...

~~~Autorova poznámka~~~
Autor: Takže, nemyslete si, že sem budu furt něco psát, prtože Midnight mi pije krev.
Midnight: Víš co s tím můžeš udělat?
Autor/Midnight: Pravda. Takže, drahá Yui, úžasná sestřenice a skvělá kamarádko, strašně ti gratuluju ke tvým dnešním narozeninám! Přeju ti, aby jsi byla pořád ta stejná úžasná osoba, hodně úspěchů v životě, ve škole, v lásce, ve všem! Taky aby ti Genji tolik nepila krev a hodně moc Liptonu👍🏿. Jsi vážně skvělá a mám tě moc ráda, tak se hlavně neměň! Ještě jednou všechno nejlepší Yui Rito Blond!

Liptoňáci Season 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat