20♥

865 39 2
                                    

Szybko sprzątnęłam bałagan, który zostawiłam wraz z mamą. Napisałam mamie karteczkę, że wychodzę, żeby się nie martwiła i wyszłam z domu. 

- Mówiłam, że masz się nie wygłupiać i jechać na tą wycieczkę - powiedziałam, gdy zobaczyłam Cash'a.

- No wiem, ale bez ciebie nie byłoby fajnie.

- Nie sądzę. Przecież Al i Nate by byli.

- Ale ja chciałem z Tobą jechać, a nie z nimi. A tak po za tym to jak się trzyma twoja mama ? - Zapytał zmieniając temat.

- Obejrzałyśmy jej ulubiony film i położyła się spać - westchnęłam - jutro jest rozprawa rozwodowa, na którą muszę iść, bo ojciec chce od razu wnieść o zabranie praw rodzicielskich mamie. 

- Ale jak to? - Zdziwił się - Przecież twoja mama dobrze się Tobą zajmuje. 

- No właśnie. Ech dobra zmieńmy temat, bo nie mam ochoty o tym rozmawiać...

- No dobrze. To co lody? - Zapytał, a ja się zgodziłam. 

Zamówiłam sobie jedną gałkę o smaku pistacjowym, a Cash o smaku truskawkowym. Po lodach poszliśmy do Cash'a gdzie pograliśmy w moją ulubioną grę czyli The Sims 4 i stworzyliśmy postacie z Riverdale. 

NO WIĘC TAKI KRÓTKI ;(

W PONIEDZIAŁEK KOŃCZĄ MI SIĘ FERIE WIĘC NA PEWNO BĘDZIE ROZDZIAŁÓW MNIEJ, PONIEWAŻ ZA 2 MIESIĄCE MAM EGZAMINY 3-CIO KLASISTY :) 

LUBICIE RIVERDALE?

The Boy Next Door ~~ Cash BakerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz