16♥

1K 43 8
                                    

Gdy wróciłam do domu przejrzałam plan lekcji. Stwierdziłam, że nie jest zły. Postanowiłam od razu się spakować, żeby mieć to już z głowy.

Nate Carter założył grupę o nazwie Ia.

Nate Carter dodał 19 osób.

Nate:

Witam kochano klaso!

Alison:

No cześć.

Cash:

Hej!

Nicole: 

Siemka!

Sarah:

Hejka!

Chloe:

Cześć !

Matt:

Witam witam.

Nate:

Jutro nie mamy godziny wychowawczej tylko jakiś apel z dyrektorem.

Matt: 

To ja idę na drugą lekcje xd

Sarah:

Na librusie w wiadomości wyraźnie jest napisane, że każdy będzie musiał się podpisać -_- tak to też bym poszła na drugą lekcję...

Chloe:

Ciekawe o czym będzie mówił. Przecież dziś nas powitał i powiedział jakie zasady obowiązują w szkole.

Nicole:

No właśnie. 

Gdy spakowałam plecak poszłam do kuchni zjeść obiad czyli naleśniki z dżemem truskawkowym - klasyk. Rodzice dziś wracają bardzoo późno z pracy czyli pewnie jak będę już spać. Zmyłam makijaż, umyłam włosy i położyłam się do łóżka.

Cash:

To co jutro 7:30 przed twoim domem?

Chloe:

Tak. Mav idzie z nami?

Cash:

Tak. To do zobaczenia jutro. Dobranoc ;*

Chloe :

Dobranoc <3

***

Następnego dnia wstałam o godzinie 5:30. Od razu po przebudzeniu zrobiłam z włosów koka i poszłam zrobić sobie śniadanie. Postawiłam na kanapki z nutellą i kakao. Po zjedzeniu posiłku poszłam umyć zęby oraz twarz. 

Tym razem zaczęłam od makijażu. Postanowiłam do swojego codziennego makeup'u dodać kilka rzeczy. Zawsze malowałam się tylko korektorem pod oczy i na niedoskonałości, tuszem do rzęs oraz malowałam brwi. Tym razem pomalowałam się również cieniami do powiek, rozświetlaczem oraz pomalowałam usta na kolor jasny brąz.

Następnie ubrałam się tak:

Następnie ubrałam się tak:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zrobiłam sobie kucyka i wypuściłam kilka pasem z przodu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zrobiłam sobie kucyka i wypuściłam kilka pasem z przodu. Popsikałam się perfumami Ariany Grande " Ari ", nałożyłam plecak na plecy, wzięłam telefon i wyszłam przed dom. 

Cash z Mavem już czekali.

- Cześć - powiedzieli jednocześnie.

- Hej. Czemu wczoraj z nami nie szedłeś - zapytałam Mav'a.

- Pojechałem z kolegą. 

- Okej. Wejdziemy jeszcze do sklepu? - Zapytałam.

- Jasne, a co musisz kupić? - Zapytał Cash.

- Wodę i jakąś bułkę - odpowiedziałam.

Do sklepu weszłam tylko ja. Wzięłam gazowaną wodę oraz bułkę z budyniem i udałam się do kasy. Zapłaciłam nie całe pięć złoty i wyszłam ze sklepu. 

W szkole byliśmy równo o ósmej. Udaliśmy się na sale gdzie miał odbyć się apel.

- Wszyscy chyba już są - powiedziała jakaś pani. 

Dyrektor zaczął mówić coś o bezpieczeństwie oraz o dodatkowych zajęciach jak i o projektach, które nie są obowiązkowe. Jego przemowa trwałą całą godzinę lekcyjną. 

Później mieliśmy biologię, chemię, matematykę, angielski i niemiecki. Na każdej lekcji było PSO ( przedmiotowy system oceniania ). 

Około godziny czternastej byłam w domu.

The Boy Next Door ~~ Cash BakerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz