32♥

835 42 0
                                    

Gotowe w zupełni byłyśmy o godzinie 19:40. Wyszłyśmy z domu 19:50. Wsiadłyśmy do samochodu Lani i pojechałyśmy na imprezę. Byłyśmy równo o godzinie dwudziestej czyli planowanej. Było już sporo osób na niej. Przywitałyśmy się i usiadłyśmy do stolika. 

Przyjęcie rozkręciło się dopiero jakoś po godzinie. Najpierw wszyscy coś zjedli, a następnie ruszyli na parkiet. Pierwszy swój taniec na tej imprezie zatańczyłam z Alison. Podczas tańca cały czas się śmiałyśmy, później zatańczyłam z Lani, a następnie z Lani i Alison razem. Śmiesznie to wyglądało, ale za to było bardzo fajnie tańczyć we trzy. Zmęczona po trzech tańcach usiadłam i napiłam się soku pomarańczowego. 

Po kilku minutach podszedł do mnie Matt i zapytał się czy zatańczę. Zgodziłam się. Poszliśmy na parkiet i zaczęliśmy tańczyć. 

- I jak ci się podoba ? - Zapytał tańcząc.

- Jest tak jak planowaliśmy - powiedziałam z uśmiechem.

- Dziękuję ci bardzo za pomoc.

- Nie ma za co. Było bardzo fajnie przygotowywać to wszystko. 

Zatańczyliśmy jeszcze do jednej piosenki, ponieważ bardzo dobrze nam się podczas tego tańca gadało. Później podszedł do mnie Cash i chciał ze mną zatańczyć, ale ja już nie miałam sił więc zaproponowałam rozmowę przy stoliku.

Pogadaliśmy, pośmialiśmy się i zjedliśmy. W końcu zatańczyłam z Cash'em, później z Mav'em, znów z Matt'em, Lani, Alison, Nate'm dwa razy, Nicole z klasy, Sarah, która też chodziła ze mną do klasy, nawet Jacob z klasy Mav'a co poszedł mi kupić wodę zaprosił mnie do tańca. Tańczyłam, jadłam, rozmawiałam, tańczyłam, jadłam, rozmawiałam i tak w kółko przez całą noc. 

Lani nie piła alkoholu bo musiała nas odwieźć, a ja nie piłam, ponieważ po prostu nie przepadałam za nim. Za to Alison schlała się na maksa i ciężko było mi z Lani zanieść ją do samochodu dlatego zrobił to za nas Nate. Gdy " włożył " Al do samochodu ona go pociągnęła tak, że on też usiadł w samochodzie, a następnie go przytuliła. 

Widząc to z Lani przesłałyśmy sobie znaczące uśmiechy. 

- Kocham cię - powiedziała ledwo żywa Alison podczas jazdy do Nate'a. Chłopak był zmieszany i nic nie odpowiedział. W lusterku widziałam, że się uśmiechnął. 

Lani odwiozła Nate'a pod dom. Postanowiłam wziąć pod skrzydła Alison i przenocować ją u mnie, ponieważ jakby jej rodzice widzieli ją w takim stanie to miałaby szlaban do końca życia. Moja mama już spała, ponieważ była druga w nocy. Za to mama Alison była dostępna na messengerze. Napisałam do niej:

Chloe Petsch:

Mogłaby Alison zostać u mnie na noc? Zasnęła w samochodzie i nie chcę jej zbytnio budzić.

Mama Alison odpisała mi, że jeśli to nie problem to niech zostanie, bo niewyspana Alison to zła Alison. Zaśmiałam się na tą wiadomość i położyłam do swojego łóżka przyjaciółkę. Jakimś cudem ją przebrałam w moje piżamy i zmyłam jej makijaż. Później poszłam się umyć, przebrałam w piżamę i zmyłam makijaż. Przed położeniem się obok przyjaciółki, żeby iść spać położyłam na szafce nocnej wodę oraz tabletki przeciwbólowe. I powiedzcie mi, że nie jestem dobrą przyjaciółką. 

Po 20 minutach usnęłam.

MYŚLĘ, ŻE NOWA KSIĄŻKA UJAWNI SIĘ DOPIERO W CZERWCU ... 

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI DNIA KOBIET ♥♥♥♥

The Boy Next Door ~~ Cash BakerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz