ヾ(≧▽≦*)o selam millet, okulun ilk haftasını şükür ki bitirdik, ilk haftanız nasıldı ? Umarım iyi geçmiştir ^ω^ derslerinize çalışın millet ehehhee iyi okumalar ฅ'ω'ฅ ~Betelgeus
1 ay önce:
"Namjoon, bana onlardan vermeslisin, krizin eşiğindeyim. Bu sefer son, haftaya hepsinin parasını ödeyeceğim..."
Jungkook nefes almakta güçlük çekerken onu dikkatle izledi. Onun bu halinden zevk almıştı. Ayağa kalktı ve koltukta acı çeken çocuğun önüne geldi. Boyuna doğru eğildi.
"Tıck, tıck Jungkook... Nedense ben bu sahneyi çoook iyi hatırlıyorum. Uhm, ne zamandı? Geçen hafta? Evet, evet, tam olarak geçen hafta ve tam olarak bu halde... Yazık.."
Namjoon geri geri gidip, kalçasını masaya yasladı. Jungkook'un o halini izlemek açıkcası hoşuna gitmişti. Eğleniyordu.
"Hyung, lütfen bir kere daha şans ver. Lütfen. Söz getireceğim sana paranı. Ama şuan bana sadece şu haplardan ver artık."
Namjoon aynı sözleri geçen hafta da duyduğuna emindi. Ama tekrar şans verecekti. Bu sefer ise, Jungkook sözünde durmazsa, onun ölümünü zevkle izleyecekti.
Kalçasını masadan ayırıp çekmecesine adımladı. Çekmeceden bir paket alıp Jungkook'a fırlattı. Jungkook paketi güçlükle açarken Namjoon ise odadan çıktı. Jungkook ise hapları yuttuktan sonra yapmaması gereken bir şeyi yapmıştı. Ve bunun cezasını Namjoon ona ödetecekti...
o(〃^▽^〃)o yavaş yavaş her şey açıklığa kavuşurken, bir bölüm daha bitti. Hatalarım için kusura bakmayın. Yazım yanlışlarım içinde şimdiden özür dilerim. Düşüncelerinizi iletirseniz sevinirim. Haftaya görüşürüz ヾ(〃^∇^)ノ 💜 ~Betelgeus_
09.02.2019
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rabbit °Jikook°
Science Fiction"Hyung bana doğum günümde tavşan al lütfen." "Hımmm" Namjoon ise aldırmayıp odadan çıktı. İçinden mırıldandı, "Alacağım, sana sihirli bir tavşan vereceğim" 29.01.19 ~♥~ 23.05.19