°0.8°

7.5K 606 98
                                    

  *önceki bölümü düzeltmem gerekti, bakarsanız sevinirim*

*Belki, magic shop'un ruhuna uygun değildir bu bölüm ama magic shop ile okuyun isterim :") *

   Jungkook şu son zamanlarda başına gelen şeyleri düşünüyordu. Üç aydır bu evde yaşıyordu. Artık bir şeyleri kesinleştirmenin vakti gelmişti. Yatağında kıpırdanan Jimin'e baktı. Uyanmaması gerekiyordu. En azından 10 dakika boyunca uyanmasa da olurdu. Şuan kendi bedenine sahipti.

   Jimin'in boynuna doğru kafasını biraz daha yaklaştırdı. Jungkook mutluydu. Jimin ona ciddi anlamda iyi davranıyordu. Onu seviyor, değer veriyordu. Jungkook belki de ilk defa bir yere ait olmanın mutluluğunu yaşıyordu.

   Hayatından çıkan insanlara kızgınlığı geçmişti bu sürede. Evi terk eden babasını affetmişti. Annesini affetmişti. İlgi görmek insanı çok güzel yerlere getirebiliyordu. Özel hissediyordu Jungkook, Jimin'in yanında. İnsan özel olduğunu hissedince mutlu oluyordu, tüm kötü anıları unutuyordu. Belki de o yüzdendir herkesin yanında birisini istemesi...

   Jungkook, Jimin'i daha önceden tanıyamadığı için kendisine kızdı. Keşke daha önce girseymiş Jimin hayatına. O zaman her şey çok güzel olur, Jungkook bir şey yaşamamış olurdu.

🐇🐥

   Son yarım saniye kala Jimin gözlerini açmıştı. Susamıştı, gözünü yavaşca ovuşturdu. Jungkook çoktan uyumuştu bile... Jimin yanına kıvrılan bedene baktı. Taehyung evde değildi. Evde kimse de yoktu. Peki ya bu yanındaki beden kimindi? Başı boynuna yakın olduğu için yüzünü de göremiyordu... Gözünü kapatıp ovuşturdu. Belki de hala uyanamamıştı. Gözünü açtığında yanında tavşanı kıvrılmış uyuyordu. Demek ki hayal görmüştü. Omuz silkip yataktan çıktı.

💞 bölümü beğendiniz mi? Önceki bölüme bakmayı unutmayın 💕 ve bir sorum var, aklıma bölümü yazarken geldi. Okul konulu Jikoom fici mi yazsam? Aklıma güzel bir şeyler geldi çünkü. Sizce ne yapmalıyım? 💞 ~Betelgeus

23.02.2019

Rabbit °Jikook°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin