°15°

6.9K 576 168
                                    

🍀 bölüm için aklıma bir şeyler gelmişti. Klişe falandı ama saolsun bir okurum tahmin etti. Bu bölümü ona ithaf ediyorum dlöddlldld  JiKook-TR ♡♡

   Odanın kapısı ardı arkası kesilmeyen şekilde yumruklanırken Jimin uyanmamak adına yastığını kafasına bastırmıştı. Jungkook ise zaten uyansa da olurdu, uyanmasa da. Umursamayıp burnunu daha da Jimin'in boynuna yaklaştırdı. Kollarını da Jimin'in beline doladı. Huzurlu hissediyordu.

   Yumruklanma sayısı ve sesi iki katına çıkınca Jimin inledi. Uyanmak istemiyordu. Ama uyanmazsa da kapı kırılacaktı. Jungkook ise uyanmıştı bile. Sesler fazla rahatsız ediciydi. Ama kapıyı da gidip açamazdı sonuçta tavşandı. Tavşan olmanın verdiği bir güzel his daha adlı listesine ekledi bu maddeyi. Bir dakika, ne ara öyle bir liste oluşturmuştu? Umursamayıp gözlerini kapattı. Kollarını Jimin'in beline daha da sardı. İzin verseler Jimin'i içinde saklayacaktı. Kokusunu ise parfüm yapmak istiyordu.

   Jimin kapının kırılmasını istemediğinden ani bir sinirle yataktan kalktı. Kilidi hızla açıp kapıyı araladı. "Ne var Taehyung ne? Uykum var. Defol şurdan. Gece uyuyamadım." Sesini ayarlamadan bağırdı. Hatta haykırdı desek daha doğru olurdu.

   "Gece uyuyamamış olmanın sebebi yatağında uyuyan afet olmasın." dedi Taehyung göz kırparak. Jimin kendisine denilen şeyi anlamadan cevapladı. "Evet, gece film izledik ve uyuyamadık. Korktum. Ve tüm gece tavşanımla oyun oynadım. Şimdi git."

   "Anlamadığım şey, bu adamı ne ara eve soktun sen. Hepimiz tüm gece uyanıktık resmen. Jimin çok arsızsın." dedi Taehyung ve Jimin'in omuzuna hafifçe geçirdi. Jimin anlamadığı bu cümleyi umursamadı. Saçlarını karıştırıp kapıyı kapattı. Uykusuna devam etmeliydi.

   Yatağa kendini attığı anda evde bir çığlık duyuldu. "Beyler Jimin eve erkek atmış!" ve çığlığın ardından beş saniye sonra odanın kapısı açılmıştı.

   "Jimin!" diye bir çığlık daha duyuldu Seokjin'den. Jimin'in sabrı taşmıştı. "Ne var?" diye bağırdı karşılık olarak. Ve yanında yatan Jungkook'u o an fark etti.

   Jungkook o kadar çığlığa rağmen hala miskin bir şekilde yatıyor Jimin'in kokusunun neye benzediğini test ediyordu. Jimin omuzundan ittirdi onu. Jungkook oralı olmadı.

   "Gece baya yormuş olmalısın." dedi Taehyung göz kırparak. "Kookie nerde hem?" diye bir soru bırakıldığında Jimin ne diyeceğini bilemiyordu.

    "Tüm bu çığlıkların sebebi nedir?" diyen Namjoon kapıda belirmişti. Ve onun da ağzından "Jungkook" nidası döküldü. Ve böylelikle her şey daha da karmaşık bir hal almışken, Jungkook nefret ettiği sesin sahibini görmek için gözlerini açtı.

   "Burada ne sikim dönüyor böyle?" diyen Yoongi herkesin iç sesindeki soruyu dışa aktarmıştı.

🐇

   Herkes koltuklara oturmuş birbirinin gözüne bakıyordu. Birisinin konuşmayı başlatması gerekiyordu yoksa olay karmaşıklığını zirveye taşıyacaktı.

   Sessizlik uzun sürmedi ve Jimin konuştu. "Ondan ne istedin hyung?"

   "Burda suçlu olan ben değilim. Borçlarını ödemeyen o." kendini savundu Namjoon kendince.

   "Uyuşturucuyu ona uzatan sendin hyung." dedi tekrar Jimin.

   Salondaki herkesin ağzı şaşkınlıktan açılmışken olayı anlamaya çalışıyorlardı. Jimin daha fazla dayanamayıp het şeyi en baştan anlattı. Birazdan herkesin birbirine gireceğini bildiği halde.

🍀 burda kestim bölümü çünkü tıkandım. Ve sizi de bekletmek istemedim. Ondan saçma bir bölüm oldu işte :(  İki tane yeni hikayeye başladım. Bakmayı unutmayın lütfeennn...

21.04.2019

 

Rabbit °Jikook°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin