"Kookie, bu gece film gecemiz, hadi odaya git ve beni bekle geliyorum."
Jungkook film izlemeyi çok severdi. Bu fikri duyunca da çok sevinmiş koşa koşa Jimin'in odasına çıkmıştı. Jimin'in yatağına çıkıp onu beklemeye başladı. Gözleri ise bir anlığına saate takılmıştı. Gece yarısına iki saat vardı. Film bir buçuk saat sürse, Jimin on dakika içinde uyusa, Jungkook'un gerçek halini görmezdi. Endişesini boşverip eski neşesiyle Jimin'i beklemeye devam etti.
Jimin ise bir süre sonra elinde abur cubur dolu tepsiyle gelmişti.
🐇
"Romantik mi komedi mi?" Jimin kendi kendine konuşurken Jungkook onun yüzünün ayrıntıları inceliyordu.
"Eveeet, karar verdim. Korku izleyeceğiz." Jimin heyecanla bağırınca Jungkook irkilmişti. Sonradan kendini toparladı ve masanın üstünden Jimin'in kucağına atladı, gözlerini ekrana sabitledi.
Jimin abur cuburlardan hem kendisi yiyor, hem de Jungkook'a yediriyordu. Jungkook ise kendisine uzatılan her şeyden sonra Jimin'in elini öpüyordu. Bu durum ise Jimin'in hayli hayli hoşuna gidiyordu.
Film iyice korkunç sahnelere bürünürken Jimin Jungkook'a iyice sarılıyordu.
Jungkook artık film izlemeyi bırakmış, Jimin'in kokusunu içine çekiyordu. Halinden memnundu. Kendisine itiraf etmişti. Jimin'e karşı bir şeyler vardı içinde. Onu seviyordu. Jimin ona, onu tanıdığı günden beri oksijen olmuştu. Onsuz yaşayamıyordu. En çaresiz zamanında rastlamıştı ona. Ve kollarını sarmıştı Jimin ona.
Film bittiğinde Jimin koltuğa iyice yaslandı. Jungkook'u çalışma masasına koydu.
"O film de neydi öyle? Oyuncak bebeğin içinden gerçek kız çıktı. Neyse korkmak yok Kookie, hadi yatağa."
Jimin abur cuburların boş paketlerini götürmek için ayağa kalktı. Jungkook ise Jimin'in sarhoşluğunu taşıyordu. Çok güzel kokuyordu. Gülümsedi. Kahkaha atmak istedi. Mutluydu. En önemlisi aşıktı.
Jimin odaya döndüğünde koltuğuna oturdu. Jungkook'un sırtını okşamaya başladı. Kucağına alacaktı tavşanını ama sonra vazgeçti. Dirseklerini çalışma masasına yaslayıp Jungkook'u izlemeye başladı.
İkili hem birbirlerini izliyor hem de düşünüyorlardı. İkisi de derin düşüncelerle boğuşuyordu. Ve zamanın nasıl geçtiğini fark edememişlerdi. Saat gece yarısını işaret ettiğinde, Jungkook her zamanki gibi dönüşüme başlıyordu. Bunu fark edince korkudan hareket edemedi. Jimin'in karşısındaydı. Jimin onu izliyordu. Jimin değişimi fark edince şaşkınlıkla gözlerini açtı. Şok olmuştu. Geçen gece uyandığında gördüğü çocuktu bu. Jimin ne bir şey diyebiliyordu. Ne de hareket edebiliyordu. Olduğu yerde kalakalmıştı. Dönüşüm tamamlandığında Jungkook masaya sığamadığı için masadan düşmüştü, karşısındaki Jimin ile birlikte. Jimin'in sırtı yere değerken, Jungkook onun üstünde yatıyordu.
Jungkook kendini toplayıp ellerini yere koydu ve dirseklerinin üstünde kalktı. Üstten Jimin'e baktı. Korkuyordu. Ve çığlık atacaktı. "Sakın, sakın çığlık atma. Lütfen. Her şeyi anlatacağım." Jungkook avucunun içini Jimin'in ağzına bastırırdı tam çığlık atacağı anda. Jimin 'tamam' anlamında kafasını salladığında Jungkook elini Jimin'in ağzından çekti. Bedenini kenara atıp sırtını duvara yasladı. Jimin de yerden kalktı. Ve küçük bir çığlık bıraktı odaya. "Jimin, lütfen. Namjoon dönüştüğümü bilmiyor" Jungkook çaresizce Jimin'e bakıyordu. Jimin ise artık korkudan titriyordu. "Nesin sen?" diye fısıldadı Jimin sesi titrerken. "Adım Jungkook" dedi ve yanında oturması için yanını gösterdi Jungkook, Jimin'e. Jimin korkuyla gidip Jungkook'un yanına yerleşti.
Bütün gece Jungkook hem anlattı hem ağladı. Jimin bir tepki vermedi, sustu. Ne diyeceğini ne yapacağını bilmiyordu. Gecenin sonunda, konuşma faslı bittiğinde Jungkook Jimin'in elini tutmak istediğinde elini geri çekti Jimin. Korkuyordu. "Uyuyacağım." diyerek geri çekildi Jimin. Jungkook duvarın kenarında otururken ağlamaya devam etti o gece.
Bol bol yorum bekliyorum :") kendinize iyi bakınnn
15.04.2019
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rabbit °Jikook°
Science Fiction"Hyung bana doğum günümde tavşan al lütfen." "Hımmm" Namjoon ise aldırmayıp odadan çıktı. İçinden mırıldandı, "Alacağım, sana sihirli bir tavşan vereceğim" 29.01.19 ~♥~ 23.05.19