°12°

7.1K 591 69
                                    

  "Kookie, benim adımı söyle bari. Lütfen." Jimin hala pes etmemiş, tavşana konuşmayı öğretiyordu. Jungkook ise hiç oralı olmuyordu. Bir an önce gece olsun istiyordu. Gece olsun ve doya doya Jimin'in kokusunu içine çekebilsin istiyordu.

   "Jimin, zorlama şu tavşanı artık." evdeki herkesin sabrı taştığı anda Taehyung Jimin'i uyarmıştı. Jimin oflayarak geri çekilmişti. Tüm eğlenceyi yok ediyorlardı.

   Namjoon ise  olayları keyifle izliyordu.  Ona göre Jungkook şuan acı çekiyordu. Mutsuzdu.

🐇

   Herkes bir yerlere gittiğinde, bahçede sadece Jimin, Namjoon ve Jungkook kalmıştı.  Jimin ise şimdi kalkmış, Jungkook'a yemek getirmeye gitmişti. Namjoon, Jimin gittikten bir süre sonra Jungkook ile konuşmaya başlamıştı.

   "Jungkook, nasıl acı çekiyor musun? Yaptıklarının bedelini ödüyorsun. Güzel mi?" Namjoon histerik bir kahkaha attığında Jungkook göz devirmiş ve susmasını beklemişti. Namjoon susunca da, ona teşekkür etmişti.

   Namjoon ise teşekkür beklemediği için şaşkındı. "Ne? Neden teşekkür ediyorsun?"

   Jungkook ağzını açmış, Jimin'le tanıştırıldığı için, Jimin'e sahip olduğu için Namjoon'a teşekkür edecekti ki, Jimin bahçeye gelmişti.

   "Kiminle konuşuyorsun hyung?" dedi Jimin, şaşkınlıkla. Telefonu elinde değildi Namjoon'un. Ee kendi kendine konuşacakta değildi. Kookie ile konuşuyor dese, Namjoon ona göre Kookie'yi sevmiyordu. Anlamsıslıklarla kafası karışmışken, Kookie'nin yanına oturup, havucu ve bir kaç ot parçasını ona uzatmıştı. Jungkook'un ise bu durum hem işine gelmişti, hem de midesi bulanmıştı. Ot ve havuçtan nefret ediyordu. Midesi tamamen ot olmuştu artık. Kusmamak için kendisini tuttu.

   "Jungkook ile konuşuyorum Jimin. Konuşmayı öğrenebilmiş mi onu test ediyorum." dedi Namjoon, telaşlı bir şekilde.

   "Jungkook da kim hyung?" Jimin'in zaten karışmış olan kafası iyice karışmıştı. Ne olduğunu anlamıyordu.

   "Kookie. Kookie demek istedim." Jungkook, Namjoon'un panik olmuş hallerine içten içe gülerken, Namjoon avuç içini alnına vurmuş bahçeden çıkmıştı.

   "Neyi var onu anlamıyorum?" dedi Jimin, Jungkook'a. Jungkook da gülüp -ki bunu Jimin Jungkook nefesini dışarıya veriyor sandı. Güldüğünü bile anlamadı.- Jimin'in elinin altına ilerledi. Ondan kendisini okşamasını istedi. Jimin ise bu durumu tüm sevecenliğiyle karşılayıp onu kucağına aldı. Önce öptü -bu durum Jungkook için bir lütuftu.- sonra tüylerini yumuşakca okşamaya başladı.

(Ficin ortaya çıkma hikayesi 😂🤦💕)

(Ficin ortaya çıkma hikayesi 😂🤦💕)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

07.03.2019

Rabbit °Jikook°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin