1 yıl önce,, Pt.1Jungkook şiddetle ağlamaya devam etti, babası evi terk etmişti geçen ay, onun üstüne kız arkadaşı onu aldatmıştı. Kız arkadaşını çok seviyordu sevmese umurunda olmazdı zaten... Üstüne köpeği ölmüş ve annesini kaybetmişti. Herkesin onu tek başına bıraktığı bu dünya da, ona en çok sahip çıkması gereken kişi de gitmişti. Tek bir şey bile demeden...
Salıncak da kendisiyle birlikte sarsılırken karşı banka bakmıştı. Sokak lambasının aydınlattığı bankta birisi oturuyordu. Bir şeyi koklayıp duruyordu. Jungkook umursamadı. Burnunu koluna silip salıncaktan kalktı.
Eve gitmesi gerekiyordu. Yalnız yaşadığı evine... Parktan çıkacakken, banktaki adam seslenmişti. "Ufaklık üzgün görünüyorsun, denemek ister misin? Seni sakinleştirir. Emin ol bundan."
Jungkook adamı duymamazsızlıktan gelmek istedi. Ama unutması gereken konular vardı. Sakinleşmesi gerekti. Yaşına göre çok şey hissetmişti. Adamı red edemedi. Yanına gitti ve kendisine uzatılan paket ile kartı aldı. Adam sırıttı, gamzesi daha da bellimolmuştu sırıtınca...
"Bunu dene, iyi gelecek. Eğer bir taneye daha ihtiyacın olursa karttaki adrese gel." Adam parkı terk ederken söylenmiş ve gitmişti. Jungkook ise evin yolunu tutmuştu.
İçinde hala yapmaması gerektiğini söyleyen bir ses vardı. Ama Jungkook onu bu sefer dinlemeyecekti. Yatağına oturup paketi açmıştı bile...
≧ω≦ bölümler çok kısa biliyorum ama yavaş yavaş ilerlemekmistiyorum ;") yaş konusuna gelirsek, Jimin 19 yaşına girmiş bulunmakta ve Jungkook 21 yaşında :)
pt.2 gelecek bir kaç gün içinde, umarım beğenirsiniz :") ~Betelgeus
15.02.2019
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rabbit °Jikook°
Science Fiction"Hyung bana doğum günümde tavşan al lütfen." "Hımmm" Namjoon ise aldırmayıp odadan çıktı. İçinden mırıldandı, "Alacağım, sana sihirli bir tavşan vereceğim" 29.01.19 ~♥~ 23.05.19